Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Geen idee, vind het prima

Guido Arend

De service van de kapsters in de kapsalon is super! Het is er schoon, netjes en je wordt snel geholpen. De dames verdienen een compliment!

Mieke de Bruijn

Ik ervaar de mail aanhef "Hoi" in uw mails steeds als zeer onbeleefd. U mag dat wel eens veranderen. Ik ben geen "Hoi" ik ben een vrouw-mens. Dus een neutrale aanhef maakt het niet alleen... Ik ervaar de mail aanhef "Hoi" in uw mails steeds als zeer onbeleefd. U mag dat wel eens veranderen. Ik ben geen "Hoi" ik ben een vrouw-mens. Dus een neutrale aanhef maakt het niet alleen fatsoenlijker maar zeker veel vriendelijker.

Jannie Stoesser

Elke Brainwash heeft geweldige stylisten, waar we ook zijn in Nederland we gaan altijd naar een Brainwash kapper, want we zijn altijd zeer tevreden met het resultaat

Vera

Altijd goede service hier! Dames denken goed mee en zorgen dat je comfortabel bent gedurende de behandeling. Ook bij correcties zoeken ze naar de beste oplossing. Al jaren vaste klant

Super fijne medewerkers

Ina

Goede sfeer, jammer dat er een aantal kapsters weggaan. Gaan dichter bij wonen.

Hans

De prijs is erg hard gestegen. Dat past niet meer bij de fast-food-achtige werkwijze. Op zich niet slecht, maar je voelt je wel bekocht.