Goede kapsalon

Een super fijne gezellig kapper en ook de kapsters zijn super goed en vriendelijke ik komt er heel graag

Marcia van Wijk

Ik vind jullie geweldig.

Nico Keller

Ik ben alleen bekend met vestiging Berkel en Rodenrijs. Vindt mijn stylist/kapster Myrthe goed inzicht heeft van wat de klant wil. Afspraak makkelijk te maken. Wordt altijd keurig op tijd geholpen.... Ik ben alleen bekend met vestiging Berkel en Rodenrijs. Vindt mijn stylist/kapster Myrthe goed inzicht heeft van wat de klant wil. Afspraak makkelijk te maken. Wordt altijd keurig op tijd geholpen. De prijs vind ik erg gestegen in de laatste jaren. Interieur is sober, wachtplek zeer eenvoudig.
Een fijne stoel met wat meer confort zou prettig zijn. Belangrijk is de service en kapster. Die is top. Dus ik blijf er wel komen.

P.van den berg

Dames zijn altijd vrolijk, sfeer is leuk

SW

Goede kapsalon en leuke kapsters !

Ben er al bij van in het begin en zie mij ook nergens anders gaan,ik heb een vaste styliste waar ik blind op vertrouw en als vip heb ik mijn vaste afspraken.dus zeer makkelijk om te weten dat er... Ben er al bij van in het begin en zie mij ook nergens anders gaan,ik heb een vaste styliste waar ik blind op vertrouw en als vip heb ik mijn vaste afspraken.dus zeer makkelijk om te weten dat er aandacht en zorg aan je wordt besteed.Top en nogmaals Top

Ik zou zeggen ga zo door
Ben zeer tevreden

Ik vind het onwijs jammer dat de salon in steenbergen dicht is . Mijn man en zoontje kwamen om de 4 weken en ik en mijn dochter zijn ook altijd bij brainwash steenbergen geweest nu moeten wij... Ik vind het onwijs jammer dat de salon in steenbergen dicht is . Mijn man en zoontje kwamen om de 4 weken en ik en mijn dochter zijn ook altijd bij brainwash steenbergen geweest nu moeten wij naar iemand anders en dat vinden wij erg jammer