Henk van Middendorp

Gewoon een goede en gezellige kapsalon

Trees van Mullem-Lamers

Ik kom graag bij Brainwash Huissen. Heerlijk dat je nu een afspraak kunt maken. Zeer vriendelijk personeel. De laatste keren steeds geholpen door Mylène. Top kapster. Snel, vriendelijk en vakkundig.... Ik kom graag bij Brainwash Huissen. Heerlijk dat je nu een afspraak kunt maken. Zeer vriendelijk personeel. De laatste keren steeds geholpen door Mylène. Top kapster. Snel, vriendelijk en vakkundig. Wees zuinig op zo’n kapster. Ze weet precies hoe of ik het hebben wil. En dat onthoudt ze. Helemaal goed.👍👍👍

Blij met mijn eind resultaat. En kom graag terug

Ik vindt het heel jammer dat brainwash nijverdal sinds 18 mei is gesloten, ik ging altijd daarheen voor knippen en kleuren. Ze kennen je en zijn altijd heel vriendelijk. Nu moet ik opzoek naar een... Ik vindt het heel jammer dat brainwash nijverdal sinds 18 mei is gesloten, ik ging altijd daarheen voor knippen en kleuren. Ze kennen je en zijn altijd heel vriendelijk. Nu moet ik opzoek naar een andere kapper en dat is best moeilijk

Cindy is een leuke vrouw, en mijn kleur dekt altijd prima. Kom alleen om te kleuren.

C. Duineveld

Enthousiast, werken keurig een mooi resultaat en een goede prijs

Maurice

Prima kapsalon met vriendelijke medewerkers die verstand hebben van hun vak.

Stien

Om meer kapsters zoals Kim aan te nemen !

Alleen tevreden als ik mijn vaste kapster heb. Wil door niemand anders geholpen worden.