S. Ernst

Leuke hardwerkende meiden met een passie voor het werk. Altijd goed overleg. Goede prijs voor kleuren! Nette salon, schoon en hygiënisch. Fijne sfeer.

Salon een beetje oppimpen beetje meer sfeer

De salon ziet er altijd netjes uit het personeel is heel vriendelijk en mijn kapster daar ben ik dik tevreden over

Peggy

Fijne kapperszaak, mooi en altijd vriendelijk personeel. Denken mee en tijd voor een praatje

Peter

Vriendelijk personeel gezellige sfeer

Matthijs

In Halsteren hele vriendelijke Kapsters...snel en netjes geholpen

Prima zoals het is.

Judith

Tevreden met het eindresultaat en aardig personeel.

D. Tunc

Melisa is echt een deskundig en ze knipt mijn haar altijd precies hoe ik bedoel zelfs voordat ik het in te veel details uitleg. Zo heel tevreden daarmee. Mijn enige klacht is over de prijs... Melisa is echt een deskundig en ze knipt mijn haar altijd precies hoe ik bedoel zelfs voordat ik het in te veel details uitleg. Zo heel tevreden daarmee. Mijn enige klacht is over de prijs misschien. Maar is ook goed zo lang als de kwaliteit op deze niveau blijft en Brainwash heeft top kappers zoals haar.

Nataly

Schaesberg, heeft een top team ,gezellig daar, en het ,zijn allemaal toppertjes. Vragen elkaar om advies ..leuke sfeer en haar zit altijd prima na behandeling.