Goede service, snelle afspraak, leuk personeel, goede knipbeurt, kortom: ik ben zeer tevreden.

Joke Sertons

Goede deskundige, hele aardige kapsters.

Ik kom iedere vijf weken om mijn korte kapsel te laten wassen, knippen en drogen. De deskundigheid is groot, er wordt geluisterd naar je wensen, fijne sfeer. Ik blijf graag komen!

Ik kom al jaren bij Brainwash. Ben in Hoogeveen, Assendorp, Coevorden etc geweest. Nu dus het Kleine Grachtje. Hier is het gezellig maar ik zou aanraden de salon wat groter en aantrekkelijker te... Ik kom al jaren bij Brainwash. Ben in Hoogeveen, Assendorp, Coevorden etc geweest. Nu dus het Kleine Grachtje. Hier is het gezellig maar ik zou aanraden de salon wat groter en aantrekkelijker te maken!!!

De service is prima! ik weet eigenlijk niet wat er beter kan.

Super prettige sfeer, leuke styliste en keurig prijs

Prima kwaliteit voor schappelijke prijs.