Carin

Vind wel dat jullie in korte tijd veel duurder zijn geworden. Maar blijf voor de kapster, Joyce doet wat ik vraag, en ze geeft tips,

Carola

Goede service vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel en erg spraakzaam wat ik wel lekker vind. En natuurlijk lekkere koffie :)

Lydia

dan ga je terug en ga je wel zeer tevreden de deur uit.
Ook de prijs is netjes. Er hoeft geen verbetering te komen, vriendelijke kapsters/stylistes en vakkundig, toch niet tevreden,
dan ga je terug en ga je wel zeer tevreden de deur uit.
Ook de prijs is netjes.
Zeer zeker aan te bevelen, ben bij veel duurdere kappers geweest, je merkt gewoon het draait allemaal om de business.
Hier is alles gericht op de klant. Ik zou deze zaak een 10 willen geven, maar dan gaan de mensen twijfelen als ze dit lezen. Voor mij geen andere kapper meer.

De kleurpakketten zijn niet meer inclusief knippen. Mag iets duidelijker op de site dat dit veranderd is. Je leest er toch snel overheen omdat je dat gewend was.

Margriet

Ik zit in een rolstoel en dat is allemaal geen probleem, men helpt mee etc. En dan nog eens blij met mijn kapsel!

De sfeer is gezellig. Koffie staat klaar. Leuke salon.

Dirk

Goede leuk mensen die help daar ga zo door

Wat een super fijne kapsalon. De meiden die er werken zijn altijd vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Ze adviseren je goed. Ik ben zeer tevreden en kijk altijd uit om weer langs te komen!!