Werkelijk fantastisch. Deskundige, professionele, klantvriendelijke medewerkers, mooie prijs, met een fantastisch eindresultaat

Jan Beneker

Heb ik al eerder gemaild: prima kapster, mooie salon, vriendelijke ontvangst.

Heb geboft met mijn stylist maar het kan zijn dat ze bij een andere klant niet zo in de smaak valt. Het is zeer persoonlijk.Ik kan Brainwash wel aanraden maar dat wil niet zeggen dat het goed... Heb geboft met mijn stylist maar het kan zijn dat ze bij een andere klant niet zo in de smaak valt. Het is zeer persoonlijk.Ik kan Brainwash wel aanraden maar dat wil niet zeggen dat het goed uitpakt.

Isabel

Ik krijg precies wat ik wil.

Ik was heel tevreden over de laatste behandeling, al vond ik de prijsverhoging buitenproportioneel. Voorheen betaalde ik voor knippen en kleuren rond de €60,- en de laatste keer €94,-. Ik vind dit... Ik was heel tevreden over de laatste behandeling, al vond ik de prijsverhoging buitenproportioneel. Voorheen betaalde ik voor knippen en kleuren rond de €60,- en de laatste keer €94,-. Ik vind dit nogal een verschil. Ik begrijp dat Brainwash af wil van het goedkope imago, maar dan mag er wel iets gebeuren aan het aftandse interieur en mag er gecommuniceerd worden dat de prijzen flink omhoog gaan.

Reeds jaren 100% tevreden over service en prijs, toppers

Frank

Goed, ondanks dat de prijs sinds 2020 zo'n 75% omhoog is gegaan

Fijne dames die je als klant helpen, met veel geduld en begrip

Prettige sfeer en er wordt goed naar je geluisterd.