Ik kom inmiddels alweer een lange tijd naar BW nadat ik een tijd ben weggebleven omdat ik niet tevreden was met de service van enkele medewerkers. Inmiddels zit er een geweldig team bij ons in... Ik kom inmiddels alweer een lange tijd naar BW nadat ik een tijd ben weggebleven omdat ik niet tevreden was met de service van enkele medewerkers. Inmiddels zit er een geweldig team bij ons in Westervoort en een zeer getalenteerde medewerkster die inmiddels ook daar leidinggevende is, die alle collega’s en stagiaires iopleid en haar visie (en daarmee die van BW) voortzet. Het liefst wordt ik door haar geholpen, zeer deskundig geeft goed advies denkt erg goed mee echt een topper. Mede door haar ben ik weer super blij met BW en hoop dus ook dat zij blijft in Westervoort. Qua sfeer in de salon mag het misschien iets warmer, warmere kleuren niet zo koud en steriel wit/oranje maar het belangrijkste vind ik de benadering van het personeel en de deskundigheid. Ik hoop nog jaren klant te blijven

Vriendelijke op tijd en geholpen worden

Aardige stylist. Goed ontvangst. Makkelijk reserveren. Goede bereikbaanheid. Tevreden over resultaat.

Goed geknipt en geverfd.

Goed advies, blij met het eindresultaat

Super aardige en vriendelijke kapper en een mooi resultaat, kwaliteit hoog. Ligging van de kapsalon ook goed te doen voor mij.

Goed verzorgd tijdens een lange verfbeurt en een mooier resultaat dan ik verwacht had!

Prijs en kwaliteir staan in goed resultaat.ik kom al jaren bij Brain Wash tot volle tevredenheid en in meerdere filialen vriendelijk en kundig personeel.

Top kapper, waren op vakantie vlakbij en was voor t eerst bij Brainwash, uitstekend bevallen

Als de prijzen veranderen dit per mail laten weten.