Fijn personeel Goede koffie en goede kapsters . Dik tevreden klant .

Snel geholpen en fijne kapster

Heel tevreden. Snel geholpen en goedkoop!

Een paar weken geleden was mijn eerste keer bij brainwash. Ik wilde graag het model wat in mijn haren zat graag houden. Iets wat mijn andere kapper vaak niet begreep. Bij brainwash is dit gelukkig... Een paar weken geleden was mijn eerste keer bij brainwash. Ik wilde graag het model wat in mijn haren zat graag houden. Iets wat mijn andere kapper vaak niet begreep. Bij brainwash is dit gelukkig wel het geval. Ik kom zeker weten terug!

Voor het laatst een bezoek gebracht aan Brainwash Oostpoort Amsterdam. Ben super vriendelijk en lief geholpen door Megan! Ze luisterde goed naar mn wens en gaf haar eerlijke mening/advies voor mn... Voor het laatst een bezoek gebracht aan Brainwash Oostpoort Amsterdam. Ben super vriendelijk en lief geholpen door Megan! Ze luisterde goed naar mn wens en gaf haar eerlijke mening/advies voor mn kapsel. Met fijn en tevreden gevoel naar huis gegaan! Dankzij Megan!!

Giede prijs kwaliteit verhouding

Gewoon vriendelijke service en prima geknipt

Ik vond dat de kapster erg snel was. Dat gaf geen fijn gevoel. Het eindresultaat was wel goed, vond ik. Voortaan iets langzamer werken is mijn advies.

Ik heb helemaal geen feedback!
Brainwash in Dieren is fantastisch☺️
Zelfs dat ik nu zo ver van de salon woon ga ik er nog heen.