Ik was er een paar weken geleden voor de eerste keer (nadat mijn kapster ermee was gestopt) en werd uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door Renee (ik neem aan dat ik haar naam goed heb... Ik was er een paar weken geleden voor de eerste keer (nadat mijn kapster ermee was gestopt) en werd uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door Renee (ik neem aan dat ik haar naam goed heb gespeld?). Het resultaat was zoals ik het graag wil hebben en bovendien werden de wenkbrauwen ook nog even gedaan. Prima zaak waar men snel en kundig de klant helpt tegen een zeer schappelijke prijs die uitnodigt om terug te komen.

Iets minder tevreden met het knippen. Plankjes onder de spiegels zitten vol met kringen, zag er (vind ik) vies uit. Vriendelijk personeel.

Niks te melden

Zou niet weten wat te verbeteren. Goede website . Makkelijk afspraak plannen. Top locatie. Snel en goed resultaat en voor een goede prijs.

Uitstekend voor een minder budget.
Hoop dat het zo goedkoop blijft.šŸ¤—

Bakkebaarden waren oneven, maar was snel en kostenloos geregeld met een 2e bezoekje.

Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijk personeel . Ondanks dat ze enorm druk waren met zn tweetjes , het liep ook uit / later geholpen dan de afspraak tijd , en er duidelijk problemen waren bleven ze heel vriendelijk naar de... Vriendelijk personeel . Ondanks dat ze enorm druk waren met zn tweetjes , het liep ook uit / later geholpen dan de afspraak tijd , en er duidelijk problemen waren bleven ze heel vriendelijk naar de klanten toe .
Dus zorg goed voor jullie personeel want anders worden de problemen nog groter ! :)

Gastvrij, inlevend, goed luisteren naar wat ik wil en deskundig. Ook mooie prijs

Gewoon kundige kapsters met een prima eindresultaat!