Kom zeker nog terug.

Erg vriendelijke en eerlijke dame, ik mocht zelfs terugkomen toen ik toch twijfelde. Ze gaf me advies maar luisterde naar me -ondanks dat ze het niet met me eens was - en knipte bovendien... Erg vriendelijke en eerlijke dame, ik mocht zelfs terugkomen toen ik toch twijfelde. Ze gaf me advies maar luisterde naar me -ondanks dat ze het niet met me eens was - en knipte bovendien daadwerkelijk alle dode punten af.

Goede fijne knip ervaring

Prima geholpen

Snel en adequaat knippen, met keer op keer een resultaat waarmee ik mij op straat graag laat zien.

Het enig wat ik soms een beetje mis is een kopje koffie maar door het maken van een afspraak sta je na een knipbeurt zo weer buiten

Ik ben super geholpen en ook mega blij met het resultaat echt fantastisch

Nette vlotte afhandeling.

Als ik weer even vanuit Kreta in Nederland ben in Den Bosch ga ik altijd naar jullie toe voor mijn haar te laten knippen. Iedere keer dit is nu de 3de keer zit mijn haar fantastisch na de knipbeurt... Als ik weer even vanuit Kreta in Nederland ben in Den Bosch ga ik altijd naar jullie toe voor mijn haar te laten knippen. Iedere keer dit is nu de 3de keer zit mijn haar fantastisch na de knipbeurt en ook zoals ik het graag wilde.

Online afspraak maken is top! Alleen als je wilt afzeggen, moet je bellen. Zou ook online moeten kunnen.