Het knippen en vlechten os goed gegaan

Prijs is redelijk. Aardige meisjes. Netjes geholpen

Mijn kapster was gestopt en moest ik na meer dan 20 jaar opzoek naar een andere. Moeilijk dacht ik tot er iemand uit mijn vriendenkring zei je moet een in Hulst proberen, het zou daar goed zijn.... Mijn kapster was gestopt en moest ik na meer dan 20 jaar opzoek naar een andere. Moeilijk dacht ik tot er iemand uit mijn vriendenkring zei je moet een in Hulst proberen, het zou daar goed zijn.
Ik effen vlug een afspraak gemaakt online, met als gevolg weer een prefecte knipbeurt gehad.
Resultaat ik hoef geen nieuwe kapster te zoeken.

Kleuradvies vond ik goed, en de tips van de stylist voor het model, ben zeer tevreden met het resultaat!

Ik ben zeer tevreden voor mij geen verbetering nodig

Geweldige zaak, wordt naar je geluisterd, dames zijn echt vriendelijk en de zaak zelf ziet er gewoon goed verzorgd uit. Resultaat was ook super, dus helemaal blij mer deze kapperszaak!!

Er is green advice,maar ik wil alle werknemers in de winkel bedanken voor de goede behandeling en het werk.

Showed kapper photo and she cut my hair exactly as photo,,, other kappers did not do this

Is gewoon goed ,vriendelijk ,kordaat en advies ,dank je wel Ps was voor mij voor de eerste keer bij jullie