Anne

Ik vind het appart dat ik de laatste 2 behandelingen steeds meer heb moeten betalen voor dezelfde behandeling, ik ben nu 10 euro meer kwijt voor hetzelfde zonder ook mijn haar te laten wassen,

Petra

Goede kapsters , nemen de tijd voor je.

Liesbeth

Danielle de beste styliste

Hennie Bosman

Service is prima
Deskundigheid
Vriendelijkheid
Eindresultaat geweldig
En je weet het bedrag van te voren

Ik kom al meerdere jaren graag bij Brainwash en word elke 5 weken behandeld door dezelfde kapster, dit is voor mij enorm fijn.
Helaas zijn de prijzen geëxplodeert en niet proportioneel aan de...
Helaas zijn de prijzen geëxplodeert en niet proportioneel aan de landelijke inflatie. In 2020 betaalde ik 17,50 euro voor een knipbeurt van 15 minuten, dit is nu 29 euro.

Dirk Krook

Je wordt er prima en zeer accuraat en ook gezellig geholpren .Er wordt naar jouw wensen geluisterd .
Al met al prima .

Anja

Vind het een fijne salin. Maar de reden dat ik nu langer wegblijf zijn toch de prijsstijgingen.

Ze leggen uit wat ze gaan doen en zeggen de prijs en geven je advies hoe je je haar het beste gezond kan houden

Robert van As

Ga zo door.

Jaidy

Hele mooie kapsalon na de renovatie, ik ben nu meerdere keren geknipt door Lindy en Mylene. Echt lieve meiden! Derest van het personeel is ook heel vriendelijk, echt een aanrader!!