De prijs is veel te veel geworden 33 euro voor een knipbeurt ineens 7 euro omhoog ik vind het nog al duur voor 15 minuten knippen je kunt niet oneidig blijven verhogen en maar denken dat klanten dit... De prijs is veel te veel geworden 33 euro voor een knipbeurt ineens 7 euro omhoog ik vind het nog al duur voor 15 minuten knippen je kunt niet oneidig blijven verhogen en maar denken dat klanten dit ook vinden zeker niet bij mijn de volgende keer ga ik naar de kapper die ik gevonden heb die knipt voor 19 euro en als deze kapper dezelfde kwaliteit heeft dan zijn jullie tot mijn spijt toch echt een klant kwijt en misschien wel 2 trouwe klanten

Erg veel duurder geworden de laatste tijd!

Ingrid

De service is top in Renkum. Het interieur en aanzicht pand zou wel een upgrade mogen hebben, maar het belangrijkstevis natuurlijk de vriendelijkheid, service, advies en resultaat van de behandeling.

Maak eens schoon. Bijvoorbeeld ramen.

Amina

Geweldig werk met respectvolle medewerkers😍

Julie is een topper!

Een hele fijne kapper

Jullie zijn wel duur

Lea

Ik kom al jaren eerst in Kerkrade nu in Landgraaf. Ben iedere keer zeer tevreden over het resultaat. Medewerkers zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Ik zou nooit ergens anders heen gaan. Ik geef... Ik kom al jaren eerst in Kerkrade nu in Landgraaf. Ben iedere keer zeer tevreden over het resultaat. Medewerkers zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Ik zou nooit ergens anders heen gaan. Ik geef het team een dikke 10. Blij met resultaat en producten die ik gebruik.