Hele fijne salon met super lieve medewerkers

Ben zeer tevreden over mijn vaste kapster

Nel Mos

Heel vlot aan de beurt ook zonder afspraak, dan kijken ze of er nog een gaatje is .
En leuk om een praatje te maken, ik kom graag terug, tot de volgende keer.
Groetjes Nel.

Een heel goed team!! Maak niet uit door wie ik behandeld word , ze zijn allemaal goed in hun spontane service die ze geven. Ik weet het want ik kom hier al jaren. Complimenten voor het hele... Een heel goed team!! Maak niet uit door wie ik behandeld word , ze zijn allemaal goed in hun spontane service die ze geven. Ik weet het want ik kom hier al jaren. Complimenten voor het hele team!! B

Tiny

De prijs aanpassen naar 1 betaalbare behandeling vooral als je om de 6 à 8 weken terug moet om je model enigzins te behouden, de laatste keren zijn er prijsverhoging na prijsverhoging gekomen. Zo... De prijs aanpassen naar 1 betaalbare behandeling vooral als je om de 6 à 8 weken terug moet om je model enigzins te behouden, de laatste keren zijn er prijsverhoging na prijsverhoging gekomen. Zo snel stijgt mijn inkomen niet mee.

D. Danen

Bij online afspraak maken, een kapster uit kunnen kiesen.

Wij zijn met alles tevreden alleen de prijs begint de spuigaten uit te lopen

Ralph

Altijd geknipt zoals ik het wil hebben door zeer vriendelijk personeel.

Mar

Binnen een jaar is de prijs twee keer flink omhoog gegaan, waardoor ik op zoek ga naar een andere kapper

Een puntje eraf voor 33 euro wordt me te gek.
Super jammer want ik was zeer...

Een puntje eraf voor 33 euro wordt me te gek.
Super jammer want ik was zeer tevreden

De Stylist Nina, die het haar van mijn zoontje altijd knipt is heel geduldig en super aardig. Kletst over van alles en nog wat met mijn zoontje die niet eens een minuut stil kan zitten door zijn... De Stylist Nina, die het haar van mijn zoontje altijd knipt is heel geduldig en super aardig. Kletst over van alles en nog wat met mijn zoontje die niet eens een minuut stil kan zitten door zijn ADHD en Autisme. Mijn zoontje komt er dan ook graag.