Al 9 jaar een tevreden klant. Dat zegt toch wel wat.

Mieke de Bruijn

Sinds ik terug ben in Nederland/Breda kom ik bij BrainWash Brabantplein. Ik denk er nog niet over na, een andere kapsalon te overwegen. Altijd weer doet mijn kapster Jane haar uiterste best. Ik kan... Sinds ik terug ben in Nederland/Breda kom ik bij BrainWash Brabantplein. Ik denk er nog niet over na, een andere kapsalon te overwegen. Altijd weer doet mijn kapster Jane haar uiterste best. Ik kan dit juist beoordelen, omdat ik makkelijk mooi haar heb en als het niet goed zit is het niet juist geknipt. Dus ik zou onder de categorie, geplaatst kunnen worden, als "veeleisend" en als je dan over je kapster Jean tevreden bent, is zij toch een kapster die haar vak echt in de vingers heeft. Ik wil haar niet missen.

Deskundige kapster

jopy keim

Grote klantvriendelijkheid en zeer prettige medewerksters!

Resultaat is goed, maar de prijzen schieten wel heel hard omhoog de laatste tijd.

Ans Schoenmaekers

Goede service, fijn om online afspraak in te plannen, dringen je niks op en gaat snel.

Johanna

Ik vind Brainwash een prima kapper, maar ik vind de laatste prijsverhoging idioot veel!

Always helpfull happy to please coffe is always ready and great atmosphere

Fijne sfeer.prettig personeel. Persoonlijk.

Kapster Jennifer denkt mee met de klant en is altijd blink en bereid te luisteren.