Martine De Brabandere

Alles correct.

Hi Martine,
Fijn dat alles in orde is!

Jorn Venema

Alles goed.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn dat alles goed is gegaan Jorn!

Thea Brouwer

Ja

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je mooie mening Thea!

Els Hoek

Ruime keuze en goede service!

Bedankt Els!

Steven Uzeel-Riemersma

Mooie prijzen, veel goedkoper dan alternatief op bol.com bijvoorbeeld. Fijne bestelopties, had bol.com ook niet voor dit product.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Steven!

E Timmer

Bestelling liep gesmeerd en werden goed op de hoogte gehouden. Omdat het geleverde item niet hetgeen was wat wij verwacht hadden contact opgenomen met Cadeau.nl. De aftersales was perfect en in... Bestelling liep gesmeerd en werden goed op de hoogte gehouden. Omdat het geleverde item niet hetgeen was wat wij verwacht hadden contact opgenomen met Cadeau.nl. De aftersales was perfect en in no-time werd tot onze tevredenheid gehandeld. Onze complimenten daarvoor.

Hi E.,
Wat fijn dat we samen een passende oplossing hebben gevonden.
Bedankt voor deze mooie review!

Egbertje Veenhuizen

De 201 magneten rotzooi. Krijgt ze er amper uit. En antal letters zijn dan ook gesneuveld. Zo maar door midden

Goedemorgen Egbertje,
Tot op heden hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen op onze verstuurde e-mails.
Hierdoor hebben wij helaas geen passende oplossing kunnen aandragen.
Mocht je...
Goedemorgen Egbertje,
Hierdoor hebben wij helaas geen passende oplossing kunnen aandragen.
Mocht je hier nog voor open staan dan mag je altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag!
Cadeau.nl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedemiddag Egbertje,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. Onze klantenservice heeft zojuist contact per e-mail met je opgenomen om samen te kijken naar een passende oplossing.

N.n.

Prima verlopen

Thanks Nn!

Pauline Meijer - Hofmans

Was prima in orde!
Ook leuk van een der artikelen (toilettas met inhoud), dat het zo leuk verpakt is: kan zo onder de kerstboom..

Hi Pauline,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Wat fijn dat de kerstcadeautjes naar wens zijn! :)

Floor

Bestelling was erg snel geleverd en duidelijk over track & trace op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn dat je tevreden bent over je bestelling bij ons Floor!
Veel plezier ervan ;)