Ajla Mehic

Opzich echt wel goede en snelle verzorging. Ik was erg tevreden met me pakket en vast een heel leuk cadeautje voor mijn moeder. Heel erg bedankt!

Bedankt voor je review!

Matthieu Plaisier

Na eerst een verkeerde levering contact opgenomen. Werd goed geholpen en kreeg het goede opgestuurd. Zonder dat ik dingen hoefde te retourneren. Top service!!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt overgehouden. :)

Michael

Prima website, veel aanbod.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen! Veel plezier met je bestelling. :)

Aaltje Van Dijk

Prima geen problemen ervaren

Bedankt Aaltje!

Noa Blei

Veel keus en ontzettend snelle levering!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!

Daan Van Nerum

Goed zeer vlot

Thanks Daan!

Christianne van Hoeck

Was super ervaring

Reactie Cadeau.nl:

Dat is super om te lezen :-)

Maaike Broekhaus

Verloop was goed, hoge verzendkosten extra betaald om te laten in pakken is het super slecht ingepakt en lelijk. In een zakje gepropt met een plakbandje erover.

Beste Maaike,
Bedankt voor je review.
Beste Maaike,
Bedankt voor je review.
Vervelend om te lezen dat dat je niet tevreden bent over de ingepakte cadeautjes. Onze excuses voor het ongemak. Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en wij hopen dat wij deze situatie kunnen oplossen naar tevredenheid.

Jan Lutterop

Ok

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de aanbeveling Jan!

Geke

Op zoek naar een cadeau voor een pas afgestudeerd familielid, kwam ik op de site van Cadeau.nl. Ze hebben een groot assortiment en je kunt handig zoeken. Ik heb gelukkig makkelijk iets leuks... Op zoek naar een cadeau voor een pas afgestudeerd familielid, kwam ik op de site van Cadeau.nl. Ze hebben een groot assortiment en je kunt handig zoeken. Ik heb gelukkig makkelijk iets leuks gevonden. Blij mee!

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag Geke. Bedankt voor je mooie woorden!