Dilsad Musul

Hele goede service en zo veel leuke keuzes voor o.a. afscheidscadeau's

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Dilsad! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. :)

Margo Putzeys

Snelle levering en artikelen waren in prima staat. Het was ook erg leuk dat ik de verjaardagskaart kon personaliseren. De jarige was zeer tevreden en ik ook!

Reactie Cadeau.nl:

Wat fijn om te lezen dat jij en de ontvanger beide blij zijn met de artikelen! Wij wensen de ontvanger heel veel plezier van je bestelling. :)

Jos Kouwenberg

Ik vond wat ik zocht voor een huwelijk.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je hebt gevonden wat je zocht Jos! :)

Ielse Zieltjens

Leuk assortiment

Bedankt Ielse!

Fam Groen

De bestelling en op de hoogte houden van bezorging was goed geregeld. Echter de verpakking was niet passend bij de inhoud (kaart)

Beste Fam Groen,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
Beste Fam Groen,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de verpakking van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft jou zojuist een e-mail gestuurd en wij hopen dat wij deze situatie kunnen oplossen naar tevredenheid.

Yvonne

Mooi resultaat en vlugge levering.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Yvonne!

Laura Detemmerman

Een heel mooie tas was alleen jammer dat het een dag later was

Hi Laura,
Hi Laura,
Fijn om te lezen dat de mok goed ontvangen was. Wel vervelend dat je pakketje vertraagd was. Onze excuses voor het ongemak. Zojuist heb ik je een e-mailtje gestuurd met een kleine compensatie. Hopelijk kunnen wij deze situatie toch nog oplossen naar volledige tevredenheid!

Elena

Originele cadeaus

Bedankt Elena! :)

Timme Dijkman

Snelle levering, grappige en goede cadeaus. Goed in waar het voor gemaakt is

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze toffe review Timme! :)

Marielle Van Dongen

Leuke producten, goede service

Reactie Cadeau.nl:

Goed om te lezen! Bedankt voor je review.