Anouk

Top

Dat lezen we graag!

Grieteke

Cadeau.nl heeft leuke en unieke cadeaus en prettige service

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag Grieteke! Bedankt voor deze review.

Ash

Leuke aanbieding, vlotte verzending.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze positieve beoordeling Ash! :)

Feikje van der Wal

Cadeau kwam gedeukt aan. Even contact opgenomen en ik kon cadeau retourneren waarop er meteen een ander exemplaar gestuurd werd. Dat was goed geregeld.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service! Wij wensen je veel plezier met je bestelling.

Vonny

Was prima,alleen was de verpakking beschadigd bij aankomst Gelukkig het cadeau niet

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Ivonne! Vervelend om te lezen dat de verpakking van het product beschadigd was. Onze excuses voor het ongemak. We hebben zojuist contact met je opgenomen en hopen deze... Bedankt voor deze mooie review Ivonne! Vervelend om te lezen dat de verpakking van het product beschadigd was. Onze excuses voor het ongemak. We hebben zojuist contact met je opgenomen en hopen deze situatie volledig op te lossen naar tevredenheid. :)

Kris Van Brempt

Alles gewoon perfect. Gemakkelijke website, geen problemen met bestellen&betalen, en keuze van juiste transportpartner (B-post)

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verloop van je bestelling Kris! Veel plezier ermee. :)

Natasja Van Rooijen

Leuke artikelen.Goed en snelle service,

Dat lezen we graag!

Eugenie Heijn

Duidelijk

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de aanbeveling Eugenie!

Oostveen

Cadeau voldeed helemaal aan onze verwachting

Dat lezen wij graag! :)