Leontien Casteleyn

Top

Thanks Leontien!

Miranda Rijnen

Ken het assortiment niet, heb maar 1 ding besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van verloop.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Miranda!

Erik de Gier

Blijf niet zeuren om een beoordeling, dan krijg je namelijk gewoon een slechte om van je gestalk af te zijn.

Beste Erik,
Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven.
Beste Erik,
Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven.
Wij sturen 1 keer een e-mail met daarin de uitnodiging en vervolgens 1 herinnering. Je bent natuurlijk niet verplicht om een review te schrijven. Desondanks hopen wij dat je tevreden bent met de aangekochte producten! :)
Onze klantenservice heeft zojuist contact per e-mail opgenomen om deze situatie te bespreken.
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Stadema

Ik had twee niet goed functionerende pick a boo prikkerhouders ontvangen. Dit bij cadeau.nl gemeld en het werd snel en correct afgehandeld. Gewoon top.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Gerard!
Fijn dat het nu goed is opgelost ;)
Veel plezier ervan!

A

Een kaartje besteld en extra betaald om de dag erna te laten bezorgen. Is toen niet op de gewenste dag/verjaardag bezorgd. Is in een doos ingepakt en als pakketje kon het niet geleverd worden.... Een kaartje besteld en extra betaald om de dag erna te laten bezorgen. Is toen niet op de gewenste dag/verjaardag bezorgd. Is in een doos ingepakt en als pakketje kon het niet geleverd worden. Jarige is de dag erna deze doos zelf moeten gaan halen bij een afleverpunt, terwijl het alleen een kaartje was wat via de post gekund had.

Beste Angela,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over afhandeling van je bestelling. Wij hebben je zojuist een mailtje gestuurd met een geboden oplossing.

M Gringhuis

Genoeg om uit te kiezen

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review M!

Geertje Bolt

Het assortiment was voor mij prima, en ik werd goed op de hoogte gehouden voor het verloop van mijn bestelling.

Thanks Geertje!

Julie Meers

Snelle verzending en leuke cadeautjes

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je leuke review Julie!

E. Zwag

Leuk assortiment en snelle levering.

Thanks!

Ellen Stout

Prima!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze aanbeveling Ellen! :)