Dinja Kel

Goed ingepakt! Snelle levering

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Dinja! :)

S Jansen

Leuke cadeautjes!

Thanks Shakira!

Sietske Botter

Leuk assortiment

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt Sietske voor je leuke reactie!

C. Knops

Erg goed en leuke cadeaus met een super service

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review!

Sophie Van Uffelen

Alles ging goed. Echt top!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve review Sophie!

Pauline Beernink

Kwam volledig overeen met de afbeelding op de site. Verloop bestelling helemaal top!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Pauline!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het verloop van je bestelling. :)

Peter Bottema

Aanrader!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Peter!

Lizzi Langenkamp

Moest vreselijk lachen om het piepkleine rolletje snoep dat met mijn bestelling mee kwam. Eerst dacht ik dat er een houten stokje inzat. Snoepjes heb ik niet gegeten dacht dat ze misschien “gespike... Moest vreselijk lachen om het piepkleine rolletje snoep dat met mijn bestelling mee kwam. Eerst dacht ik dat er een houten stokje inzat. Snoepjes heb ik niet gegeten dacht dat ze misschien “gespike “zouden kunnen zijn

Beste Lizzi,
Bedankt voor je review.
Wij hebben je zojuist een e-mailtje gestuurd ;)

Gretha Klaassen Bos

Fantastische levering kwa tijd en mail-begeleiding. Ook overige service bijzonder goed.

Thanks Gretha!

Jettie Bruins

Ik werd goed op de hoogte gehouden, alleen vind ik het jammer dat je niet kan sorteren op een afhaalpunt. Ik had het cadeautje naar mijn zusje gestuurd die niet thuis was op het bezorgmoment. Het... Ik werd goed op de hoogte gehouden, alleen vind ik het jammer dat je niet kan sorteren op een afhaalpunt. Ik had het cadeautje naar mijn zusje gestuurd die niet thuis was op het bezorgmoment. Het pakje is toen doorgestuurd naar een afhaalpunt ver bij haar uit de buurt.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Jettie!