Jelmer Bouma

Makkelijk, verassend

Bedankt Jelmer!

Philippe Halma

Snel geleverd en gekregen wat er besteld is

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review!

I. Los

Via Google gezocht en bij cadeau.nl gevonden. Verder niet op de site gekeken. Bestelprocedure ging prima en ik werd goed op de hoogte gehouden over hetvafleverproces. Mooi nog wat kortingen gekregen... Via Google gezocht en bij cadeau.nl gevonden. Verder niet op de site gekeken. Bestelprocedure ging prima en ik werd goed op de hoogte gehouden over hetvafleverproces. Mooi nog wat kortingen gekregen waarbij ik zelf kon kiezen uit de leveranciers.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve reactie Inge!

Kelley

Een groot assortiment voor haar/hem en voor jong en oud voor een leuke prijs.

Thanks Kelly!

Supriya Rampiare

Erg fijn!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Supriya!

Rebecca

De service en de snelheid van levering was prima. Helaas werkt het product helemaal niet goed.

Beste Rebecca,
Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te lezen dat het product niet goed werkt. Onze excuses daarvoor!
Wij hebben je zojuist een e-mailtje gestuurd om samen te kijken...
Beste Rebecca,
Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te lezen dat het product niet goed werkt. Onze excuses daarvoor!
Wij hebben je zojuist een e-mailtje gestuurd om samen te kijken naar een passende oplossing!

eleonora Ouwendijk

Het assortiment bevatte precies wat ik zocht, de bestelling kwam op de afgesproken tijd en de ontvanger van het cadeau was er erg blij mee.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Eleonora!

Dhemi Van den Brink

Leuk assortiment. Echter duurde het een week voordat de bestelling binnen was. Ging om een bier emmer, waar een gigantische sticker op zat die stickerresten achter liet. Jammer.

Update:...

Update: prettig contact gehad, goeie oplossing aangeboden

Top

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de toffe review!

a3n

Vlotte afhandeling, goede prijs