Erg leuk assortiment en bijzondere spulletjes, maar je kunt geen bericht of afzender achterlaten van wie het cadeau is. Wat ironisch is dat er ze wel kaartje bijsturen van diegene die het heeft... Erg leuk assortiment en bijzondere spulletjes, maar je kunt geen bericht of afzender achterlaten van wie het cadeau is. Wat ironisch is dat er ze wel kaartje bijsturen van diegene die het heeft ingepakt (met foto en handgeschreven bericht). Alsof cadeau komt van de inpakker en niet van mij.

Reactie Cadeau.nl:

Beste Elise, Bedankt voor je mooie review!
Beste Elise, Bedankt voor je mooie review!
Je mag de volgende keer ons ook even een mailtje sturen dan kunnen we een geschreven kaartje erbij in doen met de boodschap. Je kunt op onze website ook kiezen om een wenskaartje mee te sturen met een boodschap daarin die kun je helemaal personaliseren.
Hopelijk is de ontvanger wel blij met het pakketje. ;)

Emope

Goed wua verzending en retour, slecht product want het werkte niet (mini stofzuigertje)

Hi E.,
Bedankt voor het schrijven van de review.
Hi E.,
Bedankt voor het schrijven van de review.
Wat vervelend om te lezen dat je het product niet naar behoren functioneert en dat dit zorgt voor een ontevreden gevoel over onze webshop. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen met jou via de e-mail om te kijken of wij nog iets voor je mogen betekenen.
Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad en is het aankoopbedrag teruggeboekt. Daarnaast heb je aangegeven geen behoefte te hebben aan een andere oplossing voor nu.
Wij staan graag een volgende keer weer voor jou klaar!
Vriendelijke groet,

Julie

Super!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Julie!

Relli

Je wordt gespamd dat je ze moet beoordelen.

Hi Relli,
Bedankt dat je dit bij ons meldt. We hebben zojuist contact met je opgenomen per e-mail om te kijken of we hierin wat kunnen veranderen na het lezen van jouw feedback.
Excuses...
Hi Relli,
Excuses voor het ongemak!
Vriendelijke groet,

LD

Cadeau.nl heeft een heel origineel assortiment met veel leuke dingetjes. Bestellen loopt makkelijk en ook de levering is makkelijk te volgen en correct.

Hi LD,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze mooie woorden!

Saskia

Very goof

Hi Saskia,
Bedankt voor deze leuke beoordeling! :)

Barbara Meekel

Leuk assortiment, goede service en snelle levering

Hi Barbara,
Fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is verlopen.
Graag tot een volgende bestelling!

Anita R

Ik had het verkeerde besteld. Het terugsturen ging heel vlot en snel

Reactie Cadeau.nl:

Fijn dat het nu is opgelost Anita.
Veel plezier ervan!

Elsje Verbeken

Besteld item was goed, beloofde levertermijn werd niet gerespecteerde

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je Mening Elsje!

Nienke

Leuke, originele artikelen en een super service!

Reactie Cadeau.nl:

Nienke bedankt voor je positieve reactie!