Anton

Extra betaald om het als cadeau in te laten pakken en er is alleen cadeau tape gebruikt ipv normale tape

Beste Anton,
Bedankt voor je berichtje.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling al je hebt betaald om het te laten inpakken mag je er toch vanuit gaan dat het ook ingepakt word.
Wij hebben...
Beste Anton,
Bedankt voor je berichtje.
Wij hebben je een mailtje gestuurd om samen even te kijken naar een passende oplossing.
Excuus voor het ongemak!

Mieke Frentz

Aardige benadering

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Mieke!

Janou Visser/ NOBB

Prima klantenservice contact

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve berichtje Janou!

Hans

Uitstekend georganiseerd

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe berichtje Hans!

Joey

Leuke cadeautjes, snel geleverd, super klantenservice

Bedankt Joey!

Laurence Roijackers

Bestellen en afhandelen gaat prima, en het assortiment is niet heel uitgebreid

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve berichtje Laurence!

Mbr

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit

Thanks Marianne!

Pj

Werd goed op de hoogte gehouden. Was ook een groot en divers assortiment en als laatste had ik het een fijne winkelervaring.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review PJ!

Lydia Leys

Levering was te laat

Hi Lydia,
Onze klantenservice heeft geprobeerd contact te krijgen via de e-mail. Helaas hebben wij tot op heden geen respons mogen ontvangen op de verstuurde e-mails. Mocht je nog openstaan voor een passende oplossing dan staan wij jou graag te woord! :)
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor de review.
Afgelopen 9 december heeft onze klantenservice gereageerd op jouw e-mail. Heb je deze goed ontvangen?
We kijken uit naar je reactie zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Danique

Ik werd erg goed op de hoogte gehouden van de bezorging, en vind de winkel een super leuk aanbod hebben!

Thanks Danique!