9.8/10

Martijn Goudzwart

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer. Ligt er zeer strak in, plinten mooi afgewerkt
Communicatie erg duidelijk en prettig. In onze vorige woning een vloer bij een ander bedrijf laten leggen en wat een wereld van verschil wat professionaliteit betreft. Hier duidelijke instructies omtrent de voorbereiding van de dekvloer, vochtigheid, vloerverwarming etc.

Aardige mensen en prima service.

marjo

Betrouwbaar bedrijf, relaxte mensen, correcte levering, na anderhalf jaar hebben we nog bij kunnen bestellen👍😊

Aardige mensen en prima service

Jan Martijn

Helemaal top! Prettige omgang, ze denken echt met je mee en superblij met het resultaat!! Echt een aanrader!

Echt een aanrader

Bram de Wilde

Aardige mensen en prima service. Kan deze mensen en onderneming iedereen aanbevelen. De mensen aan de telefoon of de man die de vloer opmeet en ik was en ben superblij met de mensen die de vloer... Aardige mensen en prima service. Kan deze mensen en onderneming iedereen aanbevelen. De mensen aan de telefoon of de man die de vloer opmeet en ik was en ben superblij met de mensen die de vloer hebben gelegd. Superblij!!

Aardige mensen en prima service

Bianca Roumen

We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer. Uiteindelijk voor een goede prijs een erg mooie visgraat vloer gevonden. Tevens goede communicatie rondom het bestelling en... We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer. Uiteindelijk voor een goede prijs een erg mooie visgraat vloer gevonden. Tevens goede communicatie rondom het bestelling en bezorgingsproces. Bezorgd met een flesje bubbels erbij. Al met al super service!

We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer

Jan Willem

Uitstekende communicatie. Gebruik gemaakt van de legservice de vloer ligt er na anderhalf jaar zeer intensief gebruik (kinderen en honden) strak bij. Kort samen gevat bij dit bedrijf zit je goed!

Uitstekende communicatie.

MvZ

Een mooi bedrijf met de juiste kennis en ervaring van en contacten voor het leggen van pvc-vloeren.

In de herfst van 2021 een visgraatvloer voor de benedenetage uitgezocht en wat langere en bredere stroken in rechte banen voor de overige etages van ons eerste koophuis.

In de kleine maar gezellige showroom werd alle tijd genomen en konden de kinderen buiten spelen. De locatie voorzag in schaduw en zon waardoor een goede indruk kon ontstaan van hoe het eruit kon gaan zien. Uiteindelijk werd het een van de eerste vloeren die tevoorschijn kwam, een dark oak pvc met een matte finish.

Dit alles is gelegd door externe leggers met verstand van zaken en oog voor detail. Vooral degene die egaliseerde en legde was een vakman. Onverhoopt moest er extra geëgaliseerd worden maar dit zorgde voor een perfect resultaat.

Nu, zo’n negen maanden later is elke dag op deze vloer een feestje. Een kleine glans met de zon erop en een mooi motief en keurig gelegd.

Enige kanttekening die ik kan bedenken is dat de plinten net te ruim geplakt zijn en niet afgekit terwijl dit wel afgesproken was. De kit was gebruikt voor montage ipv voor het afkitten van de naden. Dit valt cavallo niet kwalijk te nemen maar een stukje communicatie tussen hen en de leggers had dit kunnen voorkomen.

Het resultaat is een dikke tien en mochten we ooit nog eens een vloer nodig hebben komen we zeker weer langs.

Persoonlijke benadering bij het uitzoeken van de vloeren, neemt ruim de tijd en levert kwaliteit.

Broeders

Vriendelijk en klant gericht

Goed na komen van de afspraken

M van Barneveld

Zeer correct.

Komt afspraak na

Daisy Terlouw

Wat een ontzettend fijn bedrijf om een vloer bij te kopen! Zo blij met de gang van zaken voorafgaand aan de koop, de informatie die is gegeven en uiteraard de geleverde vloer :)

Communicatie, behulpzaamheid, service, concurrerende prijs, snelle levering