Snelheid van werken
Persoonlijk advies
Administratieve kennis
In rekening gebrachte bedragen

Van Wersch

Naar tevredenheid werk ik sinds begin 2016 met Andre Coenen van Cijferadvies Kerkrade samen. Duidelijke communicatie!

Walter van Hoek

Andre Carlier is persoonlijk betrokken en vind het heel belangrijk dat er tijd wordt genomen om je duidelijk uitleg te geven over zijn werk. Verder wil hij graag meedenken en doet voorstellen voor... Andre Carlier is persoonlijk betrokken en vind het heel belangrijk dat er tijd wordt genomen om je duidelijk uitleg te geven over zijn werk. Verder wil hij graag meedenken en doet voorstellen voor de toekomst. Daar komt nog bij, (en dat is niet geheel onbelangrijk) hij weet waar hij over praat.

Sterke punten CijferAdvies

Betrokkenheid , tijd voor je hebben en kennis van zaken zijn voor mij belangrijk en Andre’ voldoet hier aan.

Sterke punten CijferAdvies

André carlier is snel en deskundige. Snapt behoefte en vult deze naar tevredenheid in.

Maarten Vergeer

Prima, korte lijnen en snel reactie

Sterke punten CijferAdvies

Kleinschaligheid, snel antwoord en meedenkendheid

Kennis beter/sneller beschikbaar als het bij derden gehaald moet worden, minder hoge maandlasten tov de geleverde diensten

Universal Earth Healing

Super tevreden. Elke mnd. wordt interesse getoond. Bij hulp nodig of vragen, heel vlug contact aanwezig per E-mail of tel.

Sterke punten CijferAdvies

De mnd. lasten zijn voor een Bbz goed te dragen en voor dit geld zeer veel intresse en hulp
en ook de betrokkenheid tot persoon

DHC

Goede ervaring, hans doet het goed vind ik.

goede administratie

beter bereikbaar zijn , afspraken bevestigen per mail,

Damar Rozliczenia

Ik ben zeer tevreden over samenwerking met uw bedrijf

Via adviesbureau in contact gekomen met Cijferadvies Kerkrade. Na eerder negatieve ervaringen te hebben opgedaan met een accountantskantoor is dit een verademing!

Sterke punten CijferAdvies

De persoonlijke benadering. Het meedenken aan het bedrijfsbeleid en profilering. De rust die Andre brnegt!

??????

VDR Vastgoedbeheer en Administratie

Ik heb voor een klant van mij de jaarrekening op laten maken door CijferAdvies Uden. Dit is tot volle tevredenheid gedaan.

Administratieve kennis

Communicatie via de mail mag iets uitgebreider. De mails waren erg kort.