Dries

Bij het navragen van de beschikbaarheid heb ik vrijwel onmiddellijk antwoord gekregen.
Het plaatsen van de bestelling ging zeer vlot en binnen 1 werkdag was mijn bestelling reeds in huis (Gent -> Limburg).

Uw ervaring

Codima heeft een zeer overzichtelijke en duidelijk website en heeft de scherpste prijzen voor vele producten.
Daarnaast is de helpdesk zeer snel in het beantwoorden van alle vragen.
Daarnaast is de helpdesk zeer snel in het beantwoorden van alle vragen.

Nogmaals dank voor de goede en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Lisabeth Jean Pierre

Vriendelijk en gedienstig. Uitleg is goed, en men is steeds bereid om u te helpen voor zover t mogelijk is,.

Dieter Ruysschaert

Zeer goed

Uw ervaring

Een ruim aanbod op pc artikelen, en een goeie verhouding van prijs/kwaliteit.

De Neef Christophe

Een correcte snelle professionele vernieuwende multimediawinkel

Uw ervaring

Nog nooit klagen gehad en garantie zeer keurig opgevolgd en toegepast

Patrick

Snelle levering, helaas was het scherm kapot goede service hiervoor gekregen

Pieterjan

Goede service, prettige en snelle communicatie en snelle levering

Uw ervaring

Vragen werden snel beantwoord, sneller levering en prima communicatie over status van levering

Rene - Accountancy & Advies Van Dijk

Geweldige service, vooral afhandeling van defect product

Uw ervaring

Als nieuwe klant (uit Nederland) had ik nog nooit van codima gehoord, vandaar dat ik wat terughoudend was om een nieuwe monitor aan te schaffen bij Codima, de goedkoopste aanbieder op dat moment.... Als nieuwe klant (uit Nederland) had ik nog nooit van codima gehoord, vandaar dat ik wat terughoudend was om een nieuwe monitor aan te schaffen bij Codima, de goedkoopste aanbieder op dat moment. Echter, na wat googlen naar recensies toch geprobeerd. Aanschaf ging allemaal prima. Na installatie van de monitor bleek deze echter defect door kortsluiting. Een dag later contact opgenomen met Codima en net als met het bestellen reageerden ze zeer snel en zeer klantgericht. Het retour verzenden ging ook allemaal soepel waarna enkele dagen later een nieuwe monitor arriveerde. Daarbij was er steeds communicatie per e-mail over het verloop en ook over de schade aan de 1e monitor.
Deze klantgerichte benadering zorgt ervoor dat ik in de toekomst zonder schroom opnieuw artikelen zal bestellen bij Codima en deze positieve ervaring zal doorgeven aan vrienden en collega's.

Georges Schepens

Prima servive en goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk en behumpzaam personeel

Callaerts Eric

Stipte levering

Kelvin Morel

Zeer Positief, ik won dicht bij MediaMarkt maar Codima is heel anders.

Uw ervaring

Uitleg, beschikbaarheid van de verkopers, dienst na verkoop is nergens beter ervaren.