Geert

Snelle verzending zoals geadverteerd.

Uw ervaring

Bulk harde schijf netjes verpakt.

TAF Holding BV

Goede service van Codima met levering in Nederland. Codima houd je goed op de hoogte en ik heb het als een betrouwbare leveringskanaal ervaren.

Uw ervaring

Snel, betrouwbaar en goede levering in Nederland.

Softwarepakket besteld! Heel tevreden!

Joachim Claeys

Codima is al jaren mijn favoriete computerstore in de omgeving van Gent.

Uw ervaring

De prijzen zijn correct en men heeft steeds voldoende voorraad. Ook staat men altijd klaar om goede raad te geven. Soms is het hierdoor echter op piekmomenten wat lang aanschuiven aan de kassa.... De prijzen zijn correct en men heeft steeds voldoende voorraad. Ook staat men altijd klaar om goede raad te geven. Soms is het hierdoor echter op piekmomenten wat lang aanschuiven aan de kassa. Mogelijk is een aparte afhaalkassa hiervoor een oplossing.

Verbraeken

Intuitieve website
Scherpe prijzen

Uw ervaring

Alles verliep vlo en exact volgens aanbieding

Bert-Jan Steerneman

Snelle levering. Helaas via dpd, maar is goedgegaan.

Uw ervaring

Heb 't product terug gestuurd, omdat ik wat anders wou. Is allemaal goed en snel geregeld. Communicatie en status updates hierover zijn bij andere websites iets beter geregeld.

Verniers Bob

The place to be for pc parts!

Uw ervaring

Bestelling was zeer snel beschikbaar in de winkel.
Bij afhaling verliep alles zeer vlot en zeer vriendelijke verkoper.

Jonathan Fosa

Overzichtelijke Webshop!!
Mijn persoonlijke algemene beoordeling van codima is gunstig !!
Doe zo verder.

Uw ervaring

Vriendelijke bediening in de winkel!

Frank Houblon

Perfecte service

M. Verslype

Het was een eerste bestelling, dus een beetje moeilijk om een oordeel te vellen.

Uw ervaring

Ik ben heel tevreden over mijn aanschaf. Het product was top in prijs en de levering was excellent. ' s namiddags om 16.30u besteld; product afgeleverd aan de deur 's anderendaags om 09.15u .