Chhoeung so pheak

Goed, te vertrouwen, niets aan het geleverde product.

Uw ervaring

Voor de eerste keer geprobeerd te bestellen bij jullie en dus niet teleurgesteld geworden.
Ook al was het maar een sli bridge.

guido leysen

Correcte afhandeling van de bestelling.
ik ben zeer tevreden

Uw ervaring

snelle levering aan zeer goede prijzen

Didier De Clippel

Verkopers aan de balie zijn enorm vriendelijk, behulpzaam en correct.
Verkopers aan de balie zijn enorm vriendelijk, behulpzaam en correct.
Correct, vooral in de zin van: ze gaan bv een bepaald onderdeel voorstellen waarbij rekening gehouden wordt met zowel je vooropgestelde budget, performance van het product, wat je nodig hebt voor bepaalde manier van pc verbruik (gamer/casual/prof) enz... Er worden geen zaken aangesmeerd om een extra centje eruit te persen, heel belangrijk, ook naar "pc-leken" toe.
Je merkt het enthousiasme voor hun branche/producten.
Hersteldienst ook dik in orde
Enige probleem dat ik nu ondervonden heb: bestelling die niet in stock was, maar bij leverancier, bleef bijna 2 weken op zich wachten, maar met een klein belletje was dit direct verholpen.

Klantvriendelijkheid, correctheid

VAN ACKER HUBERT

Zeer goede service, maar voor deze bestelling werd ik niet verwittigd dat zij klaar was voor afhaling.

Michael De Becker

Heel goed

Klantvriendelijk

Jacob van Rooijen

Bijzonder teleurstellende ervaring

Uw ervaring

Adverteren met een product waarvan 74 op voorraad zouden zijn, en dat vervolgens niet geleverd kan worden.

An Hulsmans

Goede prijs/kwalliteit, snelle levering en vriendelijke klantendienst

Uw ervaring

Op mijn vraag over een product kreeg ik heel vlug een duidelijk antwoord terug. Iets wat bij andere webshops vaak te wensen over laat maken ze hier een groot verschil.
De prijs voor een...
De prijs voor een aankopen van mijn Bitdefender was in vergelijking met andere heel laag.
Ik zal zeker de volgende keer deze webshop nog eens bezoeken!

Dionne

Via Tweakers op hun website terecht gekomen, ze hadden het RAM-geheugen wat ik wilde hebben. Bestelling plaatsen ging goed, bevestiging via mail gekregen. Duurde een paar dagen totdat het binnen... Via Tweakers op hun website terecht gekomen, ze hadden het RAM-geheugen wat ik wilde hebben. Bestelling plaatsen ging goed, bevestiging via mail gekregen. Duurde een paar dagen totdat het binnen was, wat voor mij geen probleem was. Geheugen geplaatst en alles werkt naar behoren. Ik ben tevreden.

Correcte service

Eric Debackere

Bestelling perfect geleverd, zelfs eerder dan gedacht!

Uw ervaring

Na info via e-mail de bestelling geplaatst en het was wat ik ervan verwachte.

Frank

Zeer tevreden

Uw ervaring

Vooraf snelle reactie op email met vraag. Daarna correcte levering.