walter bodson

Service is goed bij jullie. Er wordt direct gezocht voor een oplossing. Bij bepaalde problemen.

Uw ervaring

Enkel DPD laat zijn wensen over. Hou wel rekening met de feestdagen. Dan moeten er veel pakjes geleverd worden. Maar dit vond ik en beetje te lang.

De Smet Muriel

Snelle, vlotte afhandeling

Zeer snel

Kris Gees

Dienstverlening perfect en een schitterende prijs

Zeer goede prijs

M. Philipse

Prima bedrijf. Vanuit België binnen twee dagen probleemloos bezorgd. Top!

Robin Dequidt

Ik zie dat er behoorlijk wat volk over de vloer komt door de traditie dat Codima (lang geleden begonnen op de Voskenslaan) veel klanten van UGent heeft. De laatste jaren lijkt er veel... Ik zie dat er behoorlijk wat volk over de vloer komt door de traditie dat Codima (lang geleden begonnen op de Voskenslaan) veel klanten van UGent heeft. De laatste jaren lijkt er veel personeelsverloop... persoonlijk gesprek schiet er bij in

Uw ervaring

Integendeel, Codima onderwerpt zich aan een haast automatisch antwoord-/mailsysteem waardoor de naverkoop (ruim gezien, m.a.w. alle tijd na het aankoopsgesprek, dus de voorbereiding van de levering)... Integendeel, Codima onderwerpt zich aan een haast automatisch antwoord-/mailsysteem waardoor de naverkoop (ruim gezien, m.a.w. alle tijd na het aankoopsgesprek, dus de voorbereiding van de levering) sputtert. Ik had per mail gevraagd om een korte uitleg: een demo van de boot en dat de oude XP-kast afval voor me was. Op het aangekondigde ophalingsmoment bleek Kenny niet echt op de hoogte, was er geen tijd voor een demo en stond mijn oude kast naast de doos. Het was wel onverwacht druk in de winkel omstreeks 11u op vr. 23 dec. Verder, thuisgekomen en na wat uitstel uitgepakt, blijkt er zelfs geen handleiding bij te zitten en zelfs geen ethernetkabel, alleen een zoveelste stroomkabel. Overigens, ik kocht een custom van de opendeurdag begin november (een "winkeldochter") en er is een matte plek op het zwarte plastic van de nieuwe kast... dit kan ik Codima niet ten kwade duiden hoor: het hoort bij de steeds sterkere wegwerpmentaliteit en haast bij de productie in China en andere buitenlanden... wat er tegenwoordig nieuw wordt verkocht, heeft altijd wel een krasje en ontwerpfoutje.

Reactie Codima.be:

Beste Robin
Beste Robin
Bedankt voor jouw reactie. Ik begrijp dat je niet 100% tevreden bent vermits jouw computer iets later geleverd werd dan dit had gemoeten, maar misschien kan deze reactie één en ander verklaren.
- Het verwerkingssysteem voor de mailtjes is vereist om de hoeveelheid mails die we krijgen vlot te kunnen verwerken. In december kregen de afzenders van de berichten gemiddeld na iets meer dan een halve werkdag reeds antwoord. Soms duurt dit iets langer, maar daar is dan meestal een goede reden voor. Ik heb persoonlijk steeds op jouw berichten gereageerd en op jouw vragen geantwoord.
- Wanneer een toestel afstand doet van zijn oude toestel wordt dit toch steeds bij de klant zijn levering geplaatst, voor de zekerheid. Pas wanneer dit in de winkel nogmaals wordt bevestigd wordt het toestel ook echt bij de recyclage geplaatst. Dit is ook bij jou zo gebeurd. De collega's in de winkel kunnen onmogelijk voor elke bestelling op de hoogte zijn van zulke zaken
- Netwerkkabels en handleidingen worden nooit bij computers geleverd. Het is dus logisch dat deze niet bij het toestel zitten. Het is een feit dat we dit zouden kunnen zeggen, maar vermits dit altijd zo is en altijd al zo was is dit iets wat we normaal niet doen.
- Een demonstratie van een afgewerkt toestel in de winkel is helaas niet zomaar mogelijk. In jouw geval was het toestel helemaal startklaar gemaakt, volledig op jouw maat en naar jouw wensen. Jou tonen hoe alles werkt kunnen we niet in de winkel doen, dit is economisch niet haalbaar. Indien er achteraf iets niet naar behoren werkt of je ergens niet in slaagt helpen we uiteraard wel, zoals we dit in het verleden ook altijd gedaan hebben.
- De drukte in de winkel kunnen we uiteraard niet voorzien en op drukke momenten moet er inderdaad iets sneller gewerkt en wat langer gewacht worden, maar je bent bij jouw verschillende bezoeken aan de winkel en bij jouw vragen via mail wel telkens naar behoren geholpen.
- De matte plek op het systeem is uiteraard iets dat niet zou mogen. Je kan altijd langskomen of scherpe foto's van dit probleem doorsturen zodat dit bekeken kan worden.

Bas

Zeer correct, attent en scherp geprijsd. Een voorwerp uit mijn bestelling was niet beschikbaar. Men komt zelf met initiatief voor alternatieve afhandeling zonder extra kosten voor mij. Bravo. Zeer correct, attent en scherp geprijsd. Een voorwerp uit mijn bestelling was niet beschikbaar. Men komt zelf met initiatief voor alternatieve afhandeling zonder extra kosten voor mij. Bravo.
Ik zal hier zeker terug komen.

Norbert

Perfect, zeer goede service, zonder enige twijfel betrouwbaar, zeer goede communicatie.

Uw ervaring

Door een foutje in mijn bestelling is dit zonder probleem direct opgelost geweest.

VCBTechniek

Zeer goed. Overzichtelijke website, duidelijke bestelprocedure, duidelijke voorraad en levertijd aanduiding op de site per product en in je bestelling. Wat ik echter jammer vind is dat de status van... Zeer goed. Overzichtelijke website, duidelijke bestelprocedure, duidelijke voorraad en levertijd aanduiding op de site per product en in je bestelling. Wat ik echter jammer vind is dat de status van de bestelling geen updates krijgt, er staat dan alleen "in bestelling", maar niet wanneer bepaalde producten die niet op voorraad waren binnen komen.

Uw ervaring

Klantenservice was echt perfect zowel per email als via de chatfunctie van de website. Per email op zelfde dag of een dag later nog antwoord, per chat direct antwoord, ook over de status van de... Klantenservice was echt perfect zowel per email als via de chatfunctie van de website. Per email op zelfde dag of een dag later nog antwoord, per chat direct antwoord, ook over de status van de bestelling en wanneer niet op voorraad zijnde onderdelen binnen komen. Tevens werd er meegedacht met de leverantie, want toen mijn bestelling vrijdag compleet dreigde te zijn waardoor pas maandag de spullen zou ontvangen werd er geopteerd de spullen naar het afhaalpunt te sturen, dan kon ik de spullen zaterdag al in ontvangst nemen.

Van gampelaere Gino

Supersnelle levering, mooie prijzen

Brondeel

Goed overzicht website, heel klantvriendelijk ivm bijkomendevragen over het gewenste artikel.

Heel positief.