Dimitri Delarue

Gemakkelijke site, vriendelijk personeel, snelle levering zoals beloofd, zeer scherpe prijs. Kortom; een ideale online-shop. Bij volgende aankopen kom ik hier zeker terug!

Uw ervaring

Ik werd telefonisch onmiddellijk geholpen bij een adresprobleem; enkele minuten na de online-bestelling... De kleine, zoete verrassing in het pakket werd hier alleszins smakelijk in ontvangst... Ik werd telefonisch onmiddellijk geholpen bij een adresprobleem; enkele minuten na de online-bestelling... De kleine, zoete verrassing in het pakket werd hier alleszins smakelijk in ontvangst genomen. :-)

Monkey Business

Vlot en vriendelijk

Uw ervaring

Mooi aanbod. Enkel jammer dat ze niet wisten/hebben laten weten dat er standaard geen HDMI-kabel bij mijn beeldscherm zat.

Goossens Jimmy

Positief!

Vlotte levering en scherpe prijs

De Wulf Jea Pierre

Vlotte behandeling

Filip Clemmens

Vlotte bestelling en snelle levering.

Zeer goed

Samuel Vandamme

Zeer goed. Vriendelijke bediening, vakkennis, concurrentiële prijzen.

Uw ervaring

Zoals hierboven vermeld is alles zeer goed. Ik wil misschien speciaal de mensen aan balie vermelden voor hun ontvangst en bediening. Een minpuntje voor mij is de status van grote bestelling, dat je... Zoals hierboven vermeld is alles zeer goed. Ik wil misschien speciaal de mensen aan balie vermelden voor hun ontvangst en bediening. Een minpuntje voor mij is de status van grote bestelling, dat je hiervoor moet bellen/chatten (ook pluspunt) of te horen wanneer je het kan verwachten. Ik begrijp wel dat dit een minderheid van klanten is die hier baat bij heeft :)

Thomas van der Burg

Ik vond het een plezante ervaring om bij codima een bestelling te doen. We zaten zonder wifi dus enige noodzaak zat er bij. Uiteindelijk een dag later dan ik hoopte kwam het aan maar door de goeie... Ik vond het een plezante ervaring om bij codima een bestelling te doen. We zaten zonder wifi dus enige noodzaak zat er bij. Uiteindelijk een dag later dan ik hoopte kwam het aan maar door de goeie customersupport wist ik dit al ruim van te voren.

Goede Customer Support
Uitmundende pakkettracker

Milan

Snelle levering en goede communicatie

geen opmerkingen

Hans Baeyens

Zeer goed

Goede feedback na verkoop

Winia

Goede producten tegen een scherpe prijs

Uw ervaring

prettige bestelprocedure en snelle levering. Extra handig was het kiezen van een drop off afleverpunt.