Kerckaert Katrien

Degelijk, deskundig, kwaliteit, prijsbewust

Uw ervaring

Sterk in kennis van besturingssysteem windows op PC

Henk Smit

Uitstekend.

Uw ervaring

Op vrijdag middag om 17.00 uur een sub besteld en zaterdag middag om 13.00 uur bij mij in Amsterdam bezorgd.
Ik kan niet anders zeggen supersnel, dat gaat mij niet lukken als ik het in...
Ik kan niet anders zeggen supersnel, dat gaat mij niet lukken als ik het in nederland bestel.

Johan

Zeer goede snelle service

Uw ervaring

Na online bestelling telefonisch contact opgenomen met vraag over levering naar Nederland (was vlak voor sluitingstijd) . Medewerker heeft direct bestelling in behandeling genomen en verzonden.... Na online bestelling telefonisch contact opgenomen met vraag over levering naar Nederland (was vlak voor sluitingstijd) . Medewerker heeft direct bestelling in behandeling genomen en verzonden. Andere dag werd bestelling keurig bezorgd. Prijs van product was ipv 799, = hier 695,=, ook hele goede aanbieding.

Marc Kinds Van der Linden

Eenperfecte service en een juiste prijs

Competentie

Ruim aanbod.
Goede service.

Prijs- kwaliteit

Andre Peeters

Zeer betrouwbare leverancier van computer materiaal.

Uw ervaring

Correcte opvolging van bestelorder met feedback berichten naar de klant.
Een zeer snelle levering.

Deroo Kevin

Goede dienst na verkoop en lage prijzen

Uw ervaring

Alle onderdelen waren keurig verpakt en snel geleverd . En het pakje snoep die erbij zat was een leuke verassing?

Matthias

Altijd een heel vlotte en vriendelijke bediening. Zit je met een vraag dan weet men je ook steeds correct te helpen. Goed gelegen nabij het centrum van Gent. Het aanbod is niet gigantisch maar men... Altijd een heel vlotte en vriendelijke bediening. Zit je met een vraag dan weet men je ook steeds correct te helpen. Goed gelegen nabij het centrum van Gent. Het aanbod is niet gigantisch maar men beschikt zeker over alles wat je nodig hebt.

Uw ervaring

Het product in de morgen besteld, tegen de middag al melding dat het klaar lag in de winkel.

Wouter Leroy

Goeie prijzen en goeie service!