L. Van der Borght

Positief : snel en correct.

Uw ervaring

Zeer correcte afhandeling .

Giles Bouters

Goede, persoonlijke en duidelijke technische uitleg. Goede en snelle garantie service. Vaak het beetje goedkoper in bv mediamarkt waard om in codima te halen

Uw ervaring

Ik had een heleboel componenten gekocht. Na uren werk bleek ik mijn nieuwe pc niet te kunnen doen functioneren. Ga ik terug naar de winkel en kreeg ik gelijk een ander component mee want bleek niet... Ik had een heleboel componenten gekocht. Na uren werk bleek ik mijn nieuwe pc niet te kunnen doen functioneren. Ga ik terug naar de winkel en kreeg ik gelijk een ander component mee want bleek niet compatibel te zijn (door mij gekozen componenten). Dit zonder papierwerk of gezever.
Ze nemen hun tijd u te helpen.

De Neve Bram

Bestelling duurde te lang en jullie hebben dan nog iets niet meegeven en beweren van wel. Bestel nooit meer bij jullie en ken veel klanten die ook bij u bestellen en ga dat zeker doorgeven

Uw ervaring

Volgende keer bestel ik wel online heb het dan de volgende dag

Reactie Codima.be:

Beste Bram
Beste Bram
Jouw bestelling van zondag 19/6 lag voor jou klaar op donderdag 23/6. Vermits niet alle onderdelen in voorraad waren op het moment van bestelling (zoals steeds te zien is bij de voorraad op de website) kan dit niet veel sneller klaar liggen.
We hebben jouw melding in verband met het product dat je miste nagekeken. Het product werd ingescand (serienummer) bij het klaar leggen, dus het is met zekerheid klaar gelegd. We hebben voor alle zekerheid nog even onze stock nagekeken en die is correct. We hebben ook gekeken of jouw schijf nergens verloren is gegaan in de leverruimte, maar dit is niet het geval.
Ik vraag mijn collega om de camerabeelden nog even te bekijken, zo kunnen we met zekerheid zien of jouw levering wel of niet compleet was en dit, indien nodig, alsnog recht zetten.

Nancy poelman

Een vlotte rappe bediening

Uw ervaring

Dat je veel online kan kopen en dat heel gemakkelijk is.

jan v

Zeer goed

Uw ervaring

technisch onderbouwde uitleg, denkt vooral mee met de klant!

René Thunissen

Zeer goede en snelle levering.

Uw ervaring

De levering was erg goed.

Didier VandenBilo

TOP

Uw ervaring

Snelle, vlotte, correcte afwerking. absolute aanrader. En gratis snoepjes!

Erwin Pannecoucke

Uitstekend, niets op aan te merken.

Uw ervaring

Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld. Een telefoontje naar de klantendienst heeft mij ogenblikkelijk geholpen om dit te verhelpen. De mail die ik moest sturen naar de klantendienst werd... Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld. Een telefoontje naar de klantendienst heeft mij ogenblikkelijk geholpen om dit te verhelpen. De mail die ik moest sturen naar de klantendienst werd praktisch direct beantwoord. In andere woorden: betere dienstverlening was niet mogelijk :-)

Jonathan Dierckx

Uitstekende service. Een winkel waar je op kan vertrouwen!

Uw ervaring

Zeer goede service, vriendelijk en betrouwbaar. Komt afspraken na!