Jaroslaw Kucharz

Uw ervaring

Onderdelen gekocht in de winkel werkt zonder beschuldigingen en ik ben erg tevreden met hen!

BuBaO Sint-Lievenspoort

Hele duidelijke communicatie. Voldoende info over de bestelling; zowel voor, tijdens en bij de verzending.
Vriendelijke klantenservice. De bestelling is heel snel gearriveerd na de betaling.

Luc Candries

Ruim assortiment - vlot geleverd.

it2c

Zeer tevreden. Altijd snelle en vriendelijke bediening. Een van de weinige winkels in Gent die over zo`n uitgebreid gamma beschikt. De prijzen zouden wel net iets scherper mogen zijn.

Sigrid De Kemel

Altijd perfecte, vriendelijke, professionele service!

Uw ervaring

Bij Codima maakt men steeds tijd voor de klant, je kan rekenen op professioneel advies en bijstand zowel telefonisch als in de winkel. Perfect!

Koen Schellaert

Heel goed

Uw ervaring

Heel tevreden, externe schijf online besteld. Zag onmiddellijk of deze nog beschikbaar was en de dag erna kon ik deze probleemloos ophalen. Vele betaalmogelijkheden en vriendelijke bediening in de... Heel tevreden, externe schijf online besteld. Zag onmiddellijk of deze nog beschikbaar was en de dag erna kon ik deze probleemloos ophalen. Vele betaalmogelijkheden en vriendelijke bediening in de winkel Gent. Prijs - kwaliteit top!

Geert Van der Meeren / Gezinsbond vzw

Perfect!!!

De Jaeger

Uitstekende snelle service!

PU

Tevreden

duidelijke website
al kan behalve prijs misschien ook iets gezegd worden over kwaliteit?