Cardon

geen slechte ervaringen

Lobo

Goede winkel, prijsbewust

Uw ervaring

Bij aankoop deskundige uitleg gekregen en niets is te veel gevraagd

Frans Verhoeven

Prima afhandeling

Jordan Basheski

Excellent shop with good prices

Uw ervaring

Very good shop with super service! :)
Echt aanrader!

IT-AAS

Bestelling is correct en tijdig afgehandeld. Ook het afhandelen van een defecte disk is prima verlopen.

Uw ervaring

Geen specifieke opmerkingen. Afspraken worden goed opgevolgd en communicatie was prima.

Jurgen Schorreel

goede communicatie - producten - levering - service

Van Langendonck Chris

Mijn bestelling heeft heel lang op zich laten wachten
indien het product niet voorradig is mag er wel een mailtje zijn om dit te zeggen ?!

neen

Evelien Bruyninckx

Zoals het moet.

Beste prijs.

HELMUT HOSTE

Correcte en vlotte afhandeling van de bestelling

Uw ervaring

Overzichtelijke web-site, eenvoudig te navigeren, correcte afhandeling van de bestelling.

Cappon Lorenzo

Codima heeft een leuke en handige site om producten te vinden en aan te kopen. Jammer genoeg werd er na aankoop geen duidelijk bericht meer gegeven van wanneer de producten geleverd zouden worden.... Codima heeft een leuke en handige site om producten te vinden en aan te kopen. Jammer genoeg werd er na aankoop geen duidelijk bericht meer gegeven van wanneer de producten geleverd zouden worden. Aangezien er bij mij geen haast bij was was die twee weken wachttijd niet erg maar toch had ik graag de datum wanneer het product zou bezorgd worden graag ruim op voorhand geweten.
De kwaliteit van de producten zijn goed en het werd mooi verpakt en correct geleverd.

Zeer handige website