Bouwen Leen

Betrouwbare firma.

Uw ervaring

Mijn aangeschaft product voldeed niet aan de verwachtingen.
Codima heeft mijn product teruggenomen en heeft het bedrag gecrediteerd.

Paul De Man

Professionele begeleiding, snel en efficiënt.

Uw ervaring

Professionele aanpak op mensenmaat.

m.Hillewaert

Zeer tevreden over het toestel en een zeer vlugge levering

Uw ervaring

zeer snelle levering, zoals vermeld stond, voor 17u bestelt s anderendaags geleverd, klopt als een bus

Koen Pannecoucke

Super. ZEER GOEDE PRIJS KWALITEIT. Snelle levering.

Uw ervaring

ZEER GOEDE PRIJS KWALITEIT.
Snelle levering.

guilliam rinsberghe

Ik heb onlangs meerdere spullen gekocht bij codima gent en ik ben zeer tevreden van de kwaliteit. de producten zijn foutloos en zeer snel geleverd en in uitstekende verpakking

Uw ervaring

de klanten service is uitstekend, ik had per ongeluk een verkeerd product gekocht en toen ik de klanten service heb gecontacteerd had ik binnen de paar uurtjes al antwoord en heb ik mijn product... de klanten service is uitstekend, ik had per ongeluk een verkeerd product gekocht en toen ik de klanten service heb gecontacteerd had ik binnen de paar uurtjes al antwoord en heb ik mijn product mogen inwisselen in de winkel. ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker nog bij codima aankopen.

Kristien Willems

Jullie service vind ik geweldig: heel snelle levering en gemakkelijk online kiezen en betalen. Prijzen zijn heel voordelig.

Uw ervaring

snelle levering en goedkope prijzen

Floris van der Wagt

Snelle levering zonder beschadiging of gedoe.
Bezorging kwam zelfs met een klein chocolade extraatje.
Snelle levering zonder beschadiging of gedoe.
Bezorging kwam zelfs met een klein chocolade extraatje.
Het maakt het verschil in een beoordeling tussen alle afspraken nakomen en net dat extra stapje gaan.

Uw ervaring

Het extra stapje gaan door iets simpels te doen als een eetdingetje bij het paketje doen is wat net je dag kan maken als klant.
Maar misschien ben ik maar de enige hierin ;)

savonet guido

Zeer goed

Uw ervaring

goede en vriendelijke uitleg bij een probleem

Marc VDV

Zeer goed vlotte en snelle correcte levering

Goed contact evolutie levering

jan vankello

Snel en voordelig.

Uw ervaring

Geleverd op tijd en zoals het hoort. Bedankt.