Frederik Wieers

Uitstekende service en uitgebreide informatie

Jonas de smedt

Super snelle levering en altijd vriendelijk

Snelle levering vriendelijk

Joost de Vos

Goede service voor een hele goede prijs!

Uw ervaring

Ik zocht een specifiek product welke bij ons in Nederland maar liefst 55 euro duurder was als bij Codima.be. Ik had het product zelfs willen ophalen in Gent en er een mooi dagje weg van te maken.... Ik zocht een specifiek product welke bij ons in Nederland maar liefst 55 euro duurder was als bij Codima.be. Ik had het product zelfs willen ophalen in Gent en er een mooi dagje weg van te maken. Helaas vertelde de medewerker aan de telefoon dat het product in de winkel niet op voorraad was. De beste man adviseerde mij het product dan te bestellen via de webshop, wat ik dan ook maar gedaan heb.

Jelle

Enorm traag.

Uw ervaring

Ik heb een goede week moeten wachten vooraleer ik het bestelde product had. Anno 2016 is dat hallucinant.

Reactie Codima.be:

Beste Jelle
Bedankt voor jouw feedback.
Beste Jelle
Bedankt voor jouw feedback.
Het door jou bestelde artikel was niet in voorraad op het moment van de bestelling, zoals wij steeds aangeven via de stockstatus op de website.
Jouw bestelling werd net voor het weekend geplaatst, waardoor het product pas net na het weekend kon worden besteld bij de ene leverancier die het op dat moment in voorraad had. Deze leverancier is één van onze verst gelegen leveranciers, waardoor de levering inderdaad iets langer heeft geduurd dan de gemiddelde 2 tot 5 werkdagen.
Wij hebben jouw bestelling echter zo goed mogelijk behandeld, maar wij blijven ook anno 2016 afhankelijk van de omstandigheden.

NERU

Prijs/kwaliteit/service goed.

Super webshop

Bjorn baekelant

Goed, bediening is vriendelijk en behulpzaam

Michel Seignette

Er werd snel gereageerd op de vragen die ik stuurde. De bestelling was ook op tijd binnen

Jo

Degelijke kwaliteit, snelle afhandeling en levering van de bestelling

Uw ervaring

Bestelde producten waren goed verpakt en zonder beschadigingen ontvangen op het tijdstip dat het beloofd was.

Marc

Product voldoet aan verwachting

Uw ervaring

product was niet direct leverbaar, bij navraag over de levering was er duidelijke en correcte communicatie

Jozef Vlems

Goede service, snelle levering