Karel Cuyt

Ben enigszins ontgoocheld vermits mijn bestelling niet werd behandeld. Heb dan getelefoneerd en het materiaal werd de eesrtvolgende werkdag geleverd. Kan niet oordelen waar de fout zat. Maar toch... Ben enigszins ontgoocheld vermits mijn bestelling niet werd behandeld. Heb dan getelefoneerd en het materiaal werd de eesrtvolgende werkdag geleverd. Kan niet oordelen waar de fout zat. Maar toch tevreden over de klantvriendelijkheid aan de telefoon !

Sam Hoste

Ik had na een week nog niets gehoord van mijn bestelling, toen ik ZELF belde kreeg ik te horen dat men niet meer aan het bestelde moederbord kon raken. Bij ophalen van mijn bestelling was die er... Ik had na een week nog niets gehoord van mijn bestelling, toen ik ZELF belde kreeg ik te horen dat men niet meer aan het bestelde moederbord kon raken. Bij ophalen van mijn bestelling was die er plots? wel weer.

Stef Lauwers

Prima webshop met interessante promoties en een fantastische service!

Uw ervaring

Snelheid van verwerking van bestellingen. Laat in de namiddag bestelling geplaatst en de volgende dag stond de bezorger van DPD reeds voor de deur met een goed ingepakte zending.

Ton

Prima prijs en snelle levering

Uw ervaring

Prijs was beduidend beter dan andere leveranciers, zonder extra kosten voor levering

Serge Geentjens

Goede prijs voor het geleverde product

Peter W

Zeer goed

Uw ervaring

Vlot bestelproces, perfecte aflevering binnen de vooropgestelde tijd. Goed om te weten dat er ook een fysieke winkel in de buurt is, waar ik bij klachten of problemen terecht kan. Geen enkele... Vlot bestelproces, perfecte aflevering binnen de vooropgestelde tijd. Goed om te weten dat er ook een fysieke winkel in de buurt is, waar ik bij klachten of problemen terecht kan. Geen enkele opmerking dus.

JohanB

Uw ervaring

Perfecte communicatie vanaf bestelling tot aanlevering

Marco Denneman

Na bestelling even telefonisch contact gehad.
Dit omdat een NL-shop een andere CPU op voorraad had staan, maar na de bestelling toch uitverkocht bleek.
Bij het telefonisch contact kreeg...
Na bestelling even telefonisch contact gehad.
Bij het telefonisch contact kreeg ik de bevestiging dat er gewoon geleverd kon worden.
De voorraad beheer is dus beter dan hier in( NL) sommige shops.

Uw ervaring

Het gekochte product betrof een i5-650.
Uiteindelijk bij deze shop een goedkoper/sneller CPU kunnen kopen door annulering van een bestelling.
Nu een i5-650 gekocht i.p.v een i3-530 voor...
Het gekochte product betrof een i5-650.
Nu een i5-650 gekocht i.p.v een i3-530 voor zo'n tien euro minder.

Heyneman David

De service dat ik al jaren gewoon ben van codima correcte prijzen en goede bediening .

Uw ervaring

Geen nr of volgende klant in rij!!!!!