Gert Van der Paelt

Zoals altijd, erg behulpzaam. Heel tevreden.

Uw ervaring

Vriendelijk en klantgericht personeel. Persoonlijke aanpak...

Dirk

Prijs-kwaliteit, snelle levering en goede communicatie.

Uw ervaring

Prijs-kwaliteit, snelle levering en goede communicatie.
Een tevreden klant.

Van der Linden

Aangename koopervaring.

Uw ervaring

Sommige onderdelen sterk geprijsd, ook vriendelijke en vlotte bediening in winkel.

Deroo Kevin

Goeie winkel waar ik zeker terug zal gaan.

Uw ervaring

Ik heb een "budget" pc samengesteld en dit heel handig kunnen doen op de site van Codima ,

dit was de 1ste keer dat ik online van computer gebeuren iets heb gekocht (in een ver verleden ging ik zelf naar codima)

de bestelling plaatsen ging perfect alsook de betaling en de bevestiging van de betaling , tracking enz
De onderdelen zaten heel netjes verpakt en zijn bijna precies op het uur geleverd dat ik via mail heb gekregen (was 15h en heb om 15h10 het pakje ontvangen

levertermijn was 1 week (5 werkdagen) omdat er 1 onderdeel niet in codima zelf aanwezig was.(zoals vermeld op de site)
toen ik een mail stuurde om te vragen waar het pakje bleef heb ik na een paar uur al antwoord gekregen dus qua klantvriendelijkheid zeker een pluim voor snelheid
de prijzen zijn ook een pluspunt (zeker het vermelden waard)

Als ik nog iets nodig zou hebben doe ik het weer bij Codima

dus 5 sterren omdat
-kantvriendelijkheid en snelheid van antwoorden
-systeem van onderdelen zoeken op de site en duidelijkheid van beschrijving
-levertermijn
-kwaliteit van verpakking dat alles veilig in de doos blijft zitten
- en het laatste maar zeker niet het minste , de prijzen zijn heel goed (laag dus)

Doe zo verder Codima

Peter

Goede prijs; snelle levering

R.Menting

Prima, keurige verzending pakket en netjes op tijd.

keurige verzending pakketje

Sascha Reynders

Een ruim aanbod kwaliteitsproducten van alle topmerken aan correcte prijzen. Vriendelijke, vlotte en professionele dienstverlening en een snelle afhandeling van bestellingen, zowel in de winkel als... Een ruim aanbod kwaliteitsproducten van alle topmerken aan correcte prijzen. Vriendelijke, vlotte en professionele dienstverlening en een snelle afhandeling van bestellingen, zowel in de winkel als via de website. Een overzichtelijke winkel op een vlot bereikbare lokatie, mét parking voor de klanten: nog een pluspunt bovenop alle anderen. Kortom: Codima = top !

Uw ervaring

Mijn eerste aankoop bij Codima was een gaming pc gebaseerd op hun Gamer Advanced model, toen bleek dat de gevraagde grafische kaart niet (of niet tijdig) kon worden geleverd door de leverancier werd... Mijn eerste aankoop bij Codima was een gaming pc gebaseerd op hun Gamer Advanced model, toen bleek dat de gevraagde grafische kaart niet (of niet tijdig) kon worden geleverd door de leverancier werd deze zonder meer ge-upgrade naar een meer performant model binnen dezelfde serie, zonder meerprijs. Een zeer aangename eerste kennismaking met de uitstekende service van Codima.

Frederik Vande Velde

Super

Uw ervaring

Heel vlotte bediening & zeer behulpzaam :-)

Nelson vanlocke

Zeer goed. Gemakkelijke webwinkel

Uw ervaring

Goedkoper dan de andere webshops