De Clercq Alain

Winkel Gent vlotte bediening , bestelling online geplaatst en alles vlot ontvangen ook nog bijbestelling gedaan na overleg met winkelpunt en alles is correct geleverd. Veel telefonisch contact gehad... Winkel Gent vlotte bediening , bestelling online geplaatst en alles vlot ontvangen ook nog bijbestelling gedaan na overleg met winkelpunt en alles is correct geleverd. Veel telefonisch contact gehad voor bijkomende informatie en ook hier vriendelijke begeleiding zelfs na 5x te bellen. Bedankt hiervoor.

Uw ervaring

Winkelpunt is nog steeds een meerwaarde tov internet. Aanspreekpunt en begeleiding en bij problemen kan men
ook hier terecht. Dicht in onze buurt en betrouwbaar.

Peter Van Landschoot

Goed. (Klein spellingsfoutje in de titel van dit tekstvak: beoording -> beoordeling)

Uw ervaring

Ik vond de wachttijd heel lang voor het afhalen van een betaalde webbestelling (half uur). Suggestie: specifieke kassa voor vooraf bestelde en betaalde bestellingen. Eén kassa was op dat moment meer... Ik vond de wachttijd heel lang voor het afhalen van een betaalde webbestelling (half uur). Suggestie: specifieke kassa voor vooraf bestelde en betaalde bestellingen. Eén kassa was op dat moment meer dan een half uur bezet voor wat ik vermoed advies bij aankoop van een pc.

Luk D'Haenens

Service online en in winkel is uitstekend, huis van vertrouwen

Snelle opvolging

Delva An

Alles goed verlopen voor de aankoop.

BMC Internet Marketing

Zeer tevreden

Uw ervaring

Bitdefender Total Security gezocht en de goedkoopste gevonden bij Codima. De prijs was dermate scherp dat ik twijfelde aan de voor mij onbekende firma Codima. Ik heb ze gebeld en werd meteen te... Bitdefender Total Security gezocht en de goedkoopste gevonden bij Codima. De prijs was dermate scherp dat ik twijfelde aan de voor mij onbekende firma Codima. Ik heb ze gebeld en werd meteen te woord gestaan, de medewerker kon antwoord geven op al mijn vragen, zelfs de vragen over BTW verlegd (omdat ik vanuit een Nederlandse firma BMC Internet Marketing koop).

Jean-Pierre Ombecq

Zeer goed

correct en hulpvaardig

F.Cruijsen

Snel en correct afgewerkt

Binnen 2 dagen geleverd naar Nederland en zeer gunstige prijs

Said Gougni

Goede service en goede uitleg van de verkopers wanneer ik technische vragen heb over producten.

Uw ervaring

Juist bij één van de grafische kaarten GeForce 210 zaten er geen low-profile brackets terwijl het wel zo op de webshop staat en zo gezegd werd aan de telefoon maar jullie hebben daarna een aantal... Juist bij één van de grafische kaarten GeForce 210 zaten er geen low-profile brackets terwijl het wel zo op de webshop staat en zo gezegd werd aan de telefoon maar jullie hebben daarna een aantal brackets klaargelegd en mocht er dan achter komen. Waarvoor dank!!!
Ook goed dat het bestellen van materiaal niet al te lang duurt (van bij de leverancier(s)).

diego lasseel

Alles was snel op voorraad

Uw ervaring

goede prijs kwaliteit en goede kennis van zaken

Hans

Uw ervaring

Mooi binnen tijd geleverd, telefoontje gekregen om extra keuze te maken.