Ivan Uytterhaegen

Snelle en correcte service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uw ervaring

Ondanks probleem door late levering te wijten aan bPost, steeds correct en vriendelijk ingelicht.

Jonas C.

Aanrader, vlotte afhandeling

Uw ervaring

Duidelijke website, ruim aanbod, goede prijzen

Philippe Geldof

Goede en vlotte service. Goede prijszetting

Uw ervaring

Wat beter kan is een sneller opvolging/statusmeldingen met de van stand bestelling

Marc Staelens

Snelle levering/snelle afhandeling/stipte levering

Uw ervaring

alles zat bij de tool om mijn werk op mijn laptop op een goed einde te brengen,

Dennis Henderickx

Zeer correcte afwerking van mijn bestelling!!

Uw ervaring

Vlotte correcte afhandeling van de bestelling tegen een correcte prijs!!

Roegiers Michel

Vroeger wel regelmatig gekocht, altijd perfect verlopen, sinds de vele webshops die gratis leveren, meer daarop overgeschakeld, daar zouden ze toch mee moeten opspringen, nu onlangs toch een... Vroeger wel regelmatig gekocht, altijd perfect verlopen, sinds de vele webshops die gratis leveren, meer daarop overgeschakeld, daar zouden ze toch mee moeten opspringen, nu onlangs toch een bestelling bij Codima gedaan, alles prima verlopen.

Uw ervaring

Goeie service, had moederbordje gekocht, en cpu elders, pc starte niet op, er moest een bios update gedaan worden van het bordje, er was geen video op de cpu en kon ook niet met video apart... Goeie service, had moederbordje gekocht, en cpu elders, pc starte niet op, er moest een bios update gedaan worden van het bordje, er was geen video op de cpu en kon ook niet met video apart opstarten, moest met een andere cpu eerst het bordje updaten met bios voor ik verder kon, had geen compatibele cpu liggen, zij hebben dit gratis gedaan, dus prima service.

Ivan Van Camp

Uitstekende service en pre-verkoop (telefonische bijstand en via mail)

Uw ervaring

Snelle, correcte en vlotte communicatie via telefoon en mail!

Laurent wendy

Heel goed

Uw ervaring

Goeie service en uitleg voor en na verkoop

Ben Peters

Bestelling correct uitgevoerd.

Uw ervaring

Snelle response op vragen. Ga zo door.