Bvba dr jacobs

Uitstekende service!

Uw ervaring

Vlot zoeken en aankopen op website. Ruim assortiment, snelle levering. Ook telefonisch goed bereikbaar

Reynaert

Bestelling gedaan via de website, artikel stond aangegeven als 'in voorraad in extern magazijn' en leverbaar binnen 2 a 5 dagen, na 7 dagen nog steeds geen nieuws over mijn bestelling en dan mailtje... Bestelling gedaan via de website, artikel stond aangegeven als 'in voorraad in extern magazijn' en leverbaar binnen 2 a 5 dagen, na 7 dagen nog steeds geen nieuws over mijn bestelling en dan mailtje gestuurd met de vraag om info ivm levertijd.
Na 3 dagen nog geen reactive op de mail. Na telefonisch contact heft men me dan verzekerd dat ik het binnen de 3 dagen zou hebben, wat dan inderdaad klopte (maar dus uiteindelijk meer dan 14 dagen na mijn oorspronkelijke bestelling)

Kim Serlippens

De input voor het scherm aan de pc werkte niet (was andere input voorzien blijkbaar met tussenstuk) doch niet evident voor een leek om dit zelf uit te zoeken.

Uw ervaring

Vriendelijke en goede communicatie!

Arnoud De Gussem

Uitstekend

Uw ervaring

Het verloop van de bestellingen wordt tot in de puntjes verzorgd
De Website is uitstekend gemaakt en zeer gemakkelijk om uw producten te kiezen of kits samen te stellen.

Frederic Vanmazel

Zeer goed

Uw ervaring

Eerlijke prijs, goede producten en snelle levering.

Steven W

Bestelling verliep ok, echter wel een en ander misgelopen bij levering, uiteindelijk bleek de behuizing van de pc reeds ingedeukt en zat de dvd-writer los in de behuizing, het mechanisme waarmee... Bestelling verliep ok, echter wel een en ander misgelopen bij levering, uiteindelijk bleek de behuizing van de pc reeds ingedeukt en zat de dvd-writer los in de behuizing, het mechanisme waarmee deze vast zat was afgebroken

Uw ervaring

Wijziging van leveringsmodus werd zowel online als telefonisch doorgegeven echter is toch nog misgelopen

Steven W

Dominique

Zeer klantgericht, steeds duidelijke uitleg.

Uw ervaring

Al jaren klant en zeer tevreden, zowel qua prijs, leverbaarheid als uitleg over de producten.

Vlaamse OVerheid - Pieter Van Mulders

Ik ben uiterst tevreden over de samenwerking met Codima. Alles wordt steeds tijdig geleverd.

Toivo De Smet

Zeer goed

Uw ervaring

Steeds goede ervaringen met codima. Vriendelijke mensen en goede service.