Stephane FONTEYNE

Deskundig en Vakkundig.

Uw ervaring

Zeer goede service, goede prijs en kwaliteitsverhouding

Jochen Van Schelstraete

Uitgebreid aanbod, goeie service

Uw ervaring

aan huis leveren is perfect verlopen met aandacht voor het kleine geluk: zakje snoep en bon zalando

Pierre Franckx

Zeer klantvriendelijk. Goede dienst na verkoop.

Sam Manise

Zeer goed

Snelle verzending

Franky Van Damme

Zeer aan te bevelen

Uw ervaring

Supersnelle levering en een zeer uitgebreide stock met aantrekkelijke prijsstellingen !

Jasper Tack

Codima heeft een uitgebreid aanbod en competitieve prijzen. Vooral de vernieuwde site maakt het zoeken en bestellen van producten veel eenvoudiger en sneller. Een iets minder punt is de beperkte... Codima heeft een uitgebreid aanbod en competitieve prijzen. Vooral de vernieuwde site maakt het zoeken en bestellen van producten veel eenvoudiger en sneller. Een iets minder punt is de beperkte informatie van een bestelling die in behandeling. Graag had ik een iets gedetailleerder overzicht gehad van welke producten nog niet beschikbaar zijn en eventueel wat de geschatte resterende tijd is.

Uw ervaring

- Correcte schatting van levertijden (zelfs wanneer de bestelde producten niet in stock zijn).
- Beperkte of zelfs geen leverkosten
- Aanvaarden van paypal

Patricia

Snelle en correcte levering!

geert

Zeer goed

Uw ervaring

goede en stipte verzending heel tevreden

Benjamin Houthuys

Na het bestellen van de desktop had ik meer informatie verwacht. Bvb op de site stond enkel 'gefactureerd'. Persoonlijk ben ik graag op de hoogte. Zo zou ik graag geweten hebben of:
- er nog...
- er nog producten besteld moesten worden voor de desktop
- de desktop in aanmaak was
- we nog moesten wachten op enkel de levering

Na het versturen van een mailtje was ik tevreden gesteld.

Uw ervaring

Bij vragen werd er mij vriendelijk en met voldoende informatie geantwoord.
Duidelijke site, met goede omschrijving van het product.

johan grymonprez

Zeer goede ervaring