Custodix N.V.

Tevreden

snel, correct

Cangé Florian

Positief,
Bestelling is snel verwerkt geweest. Ik heb de bevestigings-sms ontvangen en de service binnen de winkel zelf was vlot.
(Ik had gekozen om de bestelling zelf af te halen in de...
Positief,
(Ik had gekozen om de bestelling zelf af te halen in de winkel)

Uw ervaring

Via telefoon had ik te horen gekregen dat het een 2-tal werkdagen kon duren eer ik mijn onderdeel zou krijgen (dit was de dag na mijn bestelling), maar ik heb het de dag zelf nog mogen afhalen, dus... Via telefoon had ik te horen gekregen dat het een 2-tal werkdagen kon duren eer ik mijn onderdeel zou krijgen (dit was de dag na mijn bestelling), maar ik heb het de dag zelf nog mogen afhalen, dus ik was bijzonder tevreden.

Sébastien Van Bruaene

Zeer goed

Uw ervaring

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam

Thibaut

Super !

Uw ervaring

Veel producten aan een goeie prijs.
Ik had een verkeerd onderdeel besteld, en mocht dit zonder problemen inwisselen. Topservice !

BVBA DR. D. VAN HOECKE

Erg vlotte bestelling via interface/website, en binnen 2 dagen perfecte aflevering van de goederen.

Uw ervaring

Erg goed. Zowel electronische bestelling, als vlot menselijk kontakt in de winkel en vlotte bediening.

Bart Allaert

Juist wat ik zocht. duidelijk op de website. Vriendelijk en behulpzaam aan telefoon en in winkel. en ook thuis geen miserie gehad...

Uw ervaring

computer met SSD tegen redelijke prijs

Arne De Keyzer

Altijd behulpzame en vriendelijke mensen met kennis van zaken en de beste prijzen!

Uw ervaring

Ik werd eerst aan de telefoon goed geholpen en dan doorverwezen naar de website om mijn bestelling te plaatsen. Dit verliep ook allemaal zonder enige problemen. Een half uur later krijg ik een... Ik werd eerst aan de telefoon goed geholpen en dan doorverwezen naar de website om mijn bestelling te plaatsen. Dit verliep ook allemaal zonder enige problemen. Een half uur later krijg ik een e-mail dat ik mijn bestelling kon ophalen met vermelding van de prijs. Alles verliep dus perfect

dedoncker

Prima ervaring rijker

zo hoort het te zijn

AlfaNet Bvba

Uitstekend, snelle levering.

Uw ervaring

Duidelijke website en snelle levering.

Bekaert Philippe

Zeer betrouwbaar en uitstekende webwinkel