Jelle Baeyens

Je wordt steeds goed en op maat geholpen, mensen met minder kennis van it worden toch het voor hen beste product aanbevolen

Uw ervaring

Toen ik mijn product ging afhalen, was de winkel eigenlijk net gesloten, gezien ik online had betaald en besteld, hebben ze mij toch met veel plezier bediend, wat ik absoluut schitterend vond

Eddy De Groote

Alles OK

Goede service

Dimitry Dierickx

Goede, vlotte service. Handige webshop.

Uw ervaring

Ze hebben goede kennis ter zake, en de webshop biedt steeds de actuele voorraad aan. Handig wanneer je dringend iets nodig hebt en dezelfde dag nog naar de winkel wil gaan.

Fabian Haverbeke, Noctic BVBA

Fantastische service! Goede info en vriendelijk!

Uw ervaring

Vriendelijke en informatieve service, en alles verloopt zeer vlotjes.

Bretonnet Christiaan

Ik koop er wel graag

Steeds vriendelijk en behulpzaam

Peter

Uw ervaring

Goede prijs-product verhouding. Eerder al aankopen gedaan en best tevreden met de service. Her product stond niet op voorraad bij hen maar was wel beschikbaar bij de leverancier. Bij vele andere... Goede prijs-product verhouding. Eerder al aankopen gedaan en best tevreden met de service. Her product stond niet op voorraad bij hen maar was wel beschikbaar bij de leverancier. Bij vele andere webshops zijn de voorraadindicaties bij leveranciers niet altijd correct. Hier is alles correct verlopen.
Bij deze aankoop (intel I7, 1155) beloofde DPD van de vrijdag te leveren (ze stuurden een mail). Maar uiteindelijk was het pas de maandag, dat was best vervelend omdat ik er op vrijdag speciaal voor thuis bleef. Maar goed dat is iets waar Codima geen blaam treft. Op de website van DPD was er alleen de vage reden van "overmacht". Nu ja uiteindelijk is het pakje keurig geleverd geweest door een vriendelijke DPD-man.

bestelling nog niet binnen, het is dus te vroeg om feedback-formulier te sturen

Bestelling nog niet binnen, het is dus te vroeg om feedback-formulier te sturen

bestelling nog niet binnen, het is dus te vroeg om feedback-formulier te sturen

Jeroen Penne

Perfect

Uw ervaring

Snelle verzending/levering voor een zachte prijs

Jan

Het is een beetje raar dat ik al een beoordeling moet geven als ik nog niet eens bericht heb gekregen dat mijn bestelling klaar is om opgehaald te worden... Maar vorige ervaringen met codima waren... Het is een beetje raar dat ik al een beoordeling moet geven als ik nog niet eens bericht heb gekregen dat mijn bestelling klaar is om opgehaald te worden... Maar vorige ervaringen met codima waren niet slecht

Uw ervaring

Zoals hierboven al gezegd, ik heb mijn producten nog niet, ik heb nog niet eens bericht gehad dat ik ze kan afhalen, dus tot dusver is mijn ervaring dat ik nog wat moet wachten.