De Backer Etienne

Moederbord was beschadigd deze morgen op school begonnen met installeren, en gemerkt dat er een paar pinnetjes omgeplooid waren om processor te plaatsten , ik zelf had dit nog niet opengedaan en... Moederbord was beschadigd deze morgen op school begonnen met installeren, en gemerkt dat er een paar pinnetjes omgeplooid waren om processor te plaatsten , ik zelf had dit nog niet opengedaan en onmiddellijk terug naar winkel ,daar kreeg ik te horen dat dit niet kon, heb mij wel een nieuw moederbord moeten kopen ,had ook gevraagd om vermindering ,maar ook dit kon niet ik raad iedereen aan om dit na te zien voor men de winkel buiten ga, in toekomst ga ik dit zeker doen

GK PCworx

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Dirk Blomme

Prijzen algemeen ok, levering prima.

Snelheid levering super.

Joren Dumoulin

Zeer goede winkel, mooie webshop en een snelle service

Uw ervaring

Product was perfect als beschreven en ik ben er zeer tevreden mee

Kristof Haezebrouck

Snel, professioneel, vriendelijke bediening.

Ria Janssen -Camps

Ik weet niet wat u met deze vraag bedoeld!
Ik heb alleen maar lof!

Uw ervaring

Ik vond het zeer prettig dat u de standaard nog wel had, terwijl hij in Nederland al weken uitverkocht was.
In het begin was ik wat huiverig om hem niet in Nederland te bestellen, maar dit was helemaal onterecht.
De levering ging heel snel en zorgzaam. Dus alleen maar lof!

Peter Seys (Knipoogje)

Bestelling en levering zijn prefect verlopen.
Alleen wat verwarring met de code die op de overschrijving moet geplaatst worden.
De code tijdens de bestelling en de code die achteraf in...
Bestelling en levering zijn prefect verlopen.
De code tijdens de bestelling en de code die achteraf in een mail stonden waren verschillend.
M.v.g.r.
Peter Seys

Emile Boulanger

Goed bedrijf.

Uw ervaring

Alles altijd netjes verpakt.

Ben De Meyer (RAD nv)

Steeds correct!

Uw ervaring

Ik apprecieer de gedetailleerde stock info zeer sterk.

Gelas robby

Goede communicatie , overzichtelijke en eenvoudige site , betaalbaar top producten

Uw ervaring

Handige sms centrale als product toe gekomen is , zeer vriendelijke bediening