V.Swaanen

Zeer goed

Uw ervaring

snelle service + jammer dat het gekochte artikel niet het gewenste resultaat gaf, terug betaling was ook zeer correct en snel
daarvoor dank

Jordan Basheski

Very nice client service, really nice web site and sometimes quite good prices. Last but not least, wide assortment of goods :)

ui

Valérie Geuth

Goede kwaliteit, goede verpakking, levering in orde, goede service.

Uw ervaring

Leuke attentie bij de levering (zakje Haribo snoepjes). Correcte levering.

Klaus Lozie

Tevreden met één suggestie ter verbetering.

Uw ervaring

Besteld op maandag 22/12. Geen feedback gekregen op dinsdag 23/12 i.v.m. status bestelling.
Op woensdag 24/12 zelf contact genomen (via website) en dan ook telefonisch.
Daar kreeg ik te...
Op woensdag 24/12 zelf contact genomen (via website) en dan ook telefonisch.
Daar kreeg ik te horen dat het bestelde geheugen niet aanwezig was. Dit was ook de reden waarom ik nog niets gehoord had over mijn bestelling. Via de telefoon werd mij een alternatief aangeboden waarop ik ben ingegaan.
Op deze manier werd mijn bestelling dan afgewerkt en op vrijdag geleverd.

Heel tevreden over de goederen + het aangeboden alternatief.
Het ware nog beter geweest indien Codima mij zelf reeds op dinsdag zou gecontacteerd hebben.

Luc FRANCOIS

Vlot, duidelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding.

eurisy

Correcte prijs en service (levering)

Rani Van Cauwenbergh

Goed, gebruiksvriendelijke site en snelle service!

Uw ervaring

Snelle levering! (wel niet op het uur dat via mail werd doorgegeven)

Annelies Van Dycke

Tevreden van de winkel, echter te trage service bij online bestellingen (stond tijdens de bestelling als 'voorradig' in de winkel, doch nadien blijkt het niet in stock te zijn, waardoor pas na 1... Tevreden van de winkel, echter te trage service bij online bestellingen (stond tijdens de bestelling als 'voorradig' in de winkel, doch nadien blijkt het niet in stock te zijn, waardoor pas na 1 week geleverd). Hierdoor kan ik geen goede beoordeling geven op de service van de online bestelling.

Uw ervaring

Verder wel tevreden over de kwaliteit van de producten.

Peter Vindevogel

Snelle service