Michel DINGENEN

Goede service

Uw ervaring

snelle reactie per mail op online bestelling

Waut Van den Abbeele

Zeer tevreden van de service en klant vriendelijkheid. Doe zo voort

Freddy Van Hulle

Professioneel

Uw ervaring

Vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel

David Van Herzeele

Ik ben zeer tevreden van de service van codima. Prijs kwaliteit vind ik Codima de beste in het Gentse en omstreken. De kennis van de werkmensen is ook uitermate positief

Uw ervaring

Ik heb reeds verschillende aankopen bij Codima gedaan en ik zal er nog heel veel doen ook. de service is super goed alsook de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Het uitgebreide assortiment is... Ik heb reeds verschillende aankopen bij Codima gedaan en ik zal er nog heel veel doen ook. de service is super goed alsook de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Het uitgebreide assortiment is voor mij zeker ook een plus punt. Zo kan ik alles in 1 shop kopen in plaats van ron te rijden naar alles wat ik nodig heb. Keep up the good work.

Henk Cortvriendt

Heel tevreden van de online bestelling. De volgende dag al stond mijn aankoop voor de deur.
Wat mij betreft is de kwaliteit van de producten ook top.

Duidelijke website.
Prima service.

Bruce pauwels

Goede service en vriedelijke bediening

Snel en correct

Audiovisuals

Het is beoordeling ipv beoording !
codima is klantvriendelijk en doet slim door de echte winkel en de webwinkel op mekaar af te stemmen en concurrentieel te zijn.

Uw ervaring

Codima probeert mee te denken met de klant en kan ook zeggen wanneer zij het niet weten. Wat ook belangrijk is.

Robin Lievrouw

Vriendelijk aan het onthaal en ook snelle service.

Djoren Rogge

Zeer tevreden

Uw ervaring

Altijd al zeer tevreden geweest over de service van codima!

Kurt Galle

Zeer goed!

Uw ervaring

Mooie winkel, goede prijs. Ook telkens al correct en vriendelijk behandeld.