Sven Israël

Correcte behandeling

Laurens Hebberecht

Heel vlotte communicatie en de afhaling verliep zoals het hoort.

Mike Hunt

Prima klantenservice

Igor

Correct, snel en goedkoop

Michel

Goede service, zoals we gewend zijn

Alles is orde

Dirk Stroobandt

Zeer goed, want de bestelling kon binnen enkele dagen na input van order worden afgehaald. Nog een positief punt: verwittiging per sms wanneer de goederen klaar lagen in de winkel. Waarom niet... Zeer goed, want de bestelling kon binnen enkele dagen na input van order worden afgehaald. Nog een positief punt: verwittiging per sms wanneer de goederen klaar lagen in de winkel. Waarom niet perfect? Minpuntje was dat de site aangaf dat er niet voldoende stock was in de winkel alsook bij de leverancier. Dit kan een potentiële koper afschrikken en hem elders doen kopen. Schrik was uiteindelijk onterecht...

verwittiging per sms. Vriendelijke bediening

Jozef De Coster

Zeer goed.

Uw ervaring

Het was gemakkelijk om een order te plaatsen bij Codima. De levering (uit stock) was razendsnel (de volgende ochtend).

Informationmapping international nv

Een paar eurotjes duurder dan concurrentie op meeste producten maar uitstenkende service om het goed te maken ;)

Uw ervaring

Goeie uitleg van de verkoper

Tim

Positief over de ganse lijn.

Uw ervaring

Toevallig via Google bij Codima gekomen toen ik een bepaald computeronderdeel zocht. Tevreden over de volledige lijn, de website is duidelijk, de leveringsdatum wordt al bij het bestellen op de... Toevallig via Google bij Codima gekomen toen ik een bepaald computeronderdeel zocht. Tevreden over de volledige lijn, de website is duidelijk, de leveringsdatum wordt al bij het bestellen op de website weergegeven. En de koerierdienst DPD waarmee samengewerkt wordt trekt diezelfde lijn van duidelijke communicatie door. 's Morgens kreeg ik nog een mailtje dat de levering 's middags tussen dit en dit uur zal zijn, heel handig want zo moet men niet gans de dag binnen blijven. Ook kan je bij de koerier vooraf doorgeven via hun website als je hoe dan ook niet thuis zal zijn.